Woaghalz Geplaatst: 15 november 2004 Geplaatst: 15 november 2004 Ik zit met het volgende heb een conceptronic c54aprb router en krijg op de een of andere manier hem niet aan de praat,ik zit bv met het connection type die hetnet gebruikt voor adsl verbindingen, kan dit niet vinden, weet iemand wat dit kan zijn. Langzaam begin ik het te snappen
Gast Geplaatst: 15 november 2004 Geplaatst: 15 november 2004 Op de hetnet site staat pppoa. verder staat er dit: VPI 8 VCI 48 Encapsulation VC-MUX HDLC framing never Verbindingstype PPPoA (of PPTP-to-PPPoA relay) PSTN ETSI ETR 328 (ITU-T G 992.1 annex a) ISDN ETSI TS 101 388 DNS Dynamisch, door server verstrekt DHCP Lease, door server verstrekt IP-adres(sen) 1 vast IP-adres MTU size 1500
Woaghalz Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Geplaatst: 24 november 2004 HALLO ALLEMAAL ik heb het gedaan zoals jullie zeiden maar kan nog steeds geen verbinding met het internet krijgen, heb wel met de pc's met stick erin die wel een signaal opvangen van de router, maar de pc die met utp is verbonden op de router pakt helemaal niks op wat kan dit zijn???? Langzaam begin ik het te snappen
Ome Merde Geplaatst: 24 november 2004 Geplaatst: 24 november 2004 PPPoA gebruiken, gebruikersnaam invoeren met @adsl-nogwat (staat wel in de brief van Het Net) erachter en uiteraard het wachtwoord. ik neem aan dat je via de webinterface (Iexplorer) je de router wel kan benaderen ? merDe deze ruimte is te huur
Woaghalz Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Geplaatst: 24 november 2004 hallo merde ja ik kan wel met ie in de router komen maar als ik verbinding probeer te zoeken met internet dan duurt het even en dan zegt hij dat hij via netwerk of lan geen verbinding kan krijgen en dat ik gewoon moet inbellen met een modem. Langzaam begin ik het te snappen
Ome Merde Geplaatst: 25 november 2004 Geplaatst: 25 november 2004 hoe configureer je het apparaat ? draadloos ? leg tijdelijk even een utp-kabeltje naar je router, configureer het apparaat en verwijder de kabel weer ... merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen