Ga naar inhoud


Post deleted by Toxic[Q]


Johnnny1

Aanbevolen berichten


Super die Nederlandse taal! Het gaat echt de goede kant uit. Alleen had ik 1 probleempje, tijdens het overzetten van pc-ird van de software ging deze de eerste keer de fout in bij 61%. Ik kreeg error-Ut. De tweedekeer ging het perfect!<BR>Succes<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens van het Humax 2000 team:<P>Gigantisch !!!! Waar velen hier, maar ook elders, dachten dat dit een stille dood ging sterven hier het bewijs.....<P>Moge dit het begin zijn van heel veel moois.<P>En nu tijd voor een boompje zou ik zeggen smile.gif<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes, yes mooi werk van het hele team (Proficiat!!!) ,de soft bij mij zonder problemen kunnen inladen. Ziet er eerlijk gezegd veelbelovend uit (ook al gaat het hier maar juist over de vertaling van de orginele soft). Dank zij jullie zal de Humax een meer dan waardige opvolger van de Nokia worden maar dan stukken fraaier dan met de Overflowsoft die toch qua uiterlijk wat verouderd overkomt. <P>DOE ZO VERDER !!!!<P>Thanks aan heel het team.<P>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier geen problemen met het inladen van de software, alles werkt als vanouds en ik denk dat menige oudere Humax gebruiker hier al heel blij mee is.<BR>Ga zo door!!!!!!!!!!!!!!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens mijn petje af hoor, soms kom ik nog wel eens een duitse kreet tegen zoals bij Diseqc Commandmode daar staat o.a. Einrichter en bij Oost/West staat Ost/West en bij Satelliet naam staat o.a. Frei Definierbar maar dat mag absoluut de pret niet drukken, ik heb het grootste vertrouwen erin dat het nu met het project helemaal goed gaat komen, GA VOORAL ZO DOOR.<p>[This message has been edited by SatTurk (edited 07 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik als nieuweling op dit gebied heb zojuist de NL versie getest GAAF en COOL kan ik wel zeggen. Jammer dat ik niets snap van programeren anders had ik zeker hulp aangeboden.<P>Als ik jullie ergens anders dan programeren mee van dienst van zijn moeten jullie zeggen.<P>Mvg MQ<P>P.S. Keep up with the good work !!!!!!!!!<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Magnifique (edited 07 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier geen problemen met inladen van de nieuwe soft! Great job.<P>Ik hoop alleen voor het team (en jullie zijn vast wel zo slim) dat het toevoegen van de NL taal als keuze, in de deze maand uit te komen nieuwe software van HUMAX, ook snel te implementeren is. <P>Zo niet, dan is er in ieder geval een brok know how opgedaan hoe het in de toekomst gedaan moet worden en dan doen we het voorlopig nog wel weer even met English. :-)<P>Petje af hoor!<P>Robert<P><BR><P>------------------<BR><I>**** The difference between a man and a boy is the price of their toy ****</I>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ik zopas een Humax heb aangeschaft wil ik graag weten met welk programma moet ik deze software op mijn receiver downloaden?<P>Welk is hiervoor het beste programma en waar kan ik deze downloaden?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...