Ga naar inhoud


Post deleted by Toxic[Q]


Johnnny1

Aanbevolen berichten


Hi to all!<BR>I´ve tried the Soft on my IRCI5400. It works but i´m german and the german Language is just replaced! So i tried to fix the Problem by downloading the old 1.00.19 on the IRD with WDN4OAK an no success!! The old Software is now not recognised by the IRD its Display (and the Onscreen Message) shows now E-ID (eg. Error ID)! There is no way to download the old Software! Any Ideas??<BR>Please write in English (for my Dutch is not the best... :-) )<P>thx Pauli<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga zo door #####PERFECTOS###### knap werk van jullie dat je in de humax zit en nu nog ?????? waarschijnlijk een kwestie van tijd ziet er al zeer netjes uit op paar type foutjes naar maar m'n petje af<P>Lorisdam <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>De aangepaste soft ook ingeladen om deze eens te bekijken.<BR>deze ziet erg goed uit, goed werk boys.<BR>Maar nu wilde ik mij oude software terug zetten maar helaas pindakaas dit gaat niet.<BR>Ik had Loader H1.33 met de software hic10020.<BR>Wie weet of deze ergens is te vinden zodat ik de oude soft er terug in kan zetten.<BR>Op zich geen probleem de soft werk goed, maar deze humax is helaas niet van mijn.<BR>En die man wil duitse menus hebben.<P>Bedankt,<BR>Hobbyman@gmx.net<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder dat ik iemand wil haasten zou ik willen weten wat zo'n beetje de planning is waarop de nieuwe software klaar is. (Irdeto in de 5400 tbv Premiere). Ik begreep dat jullie erg goede vorderingen maken, maar betekent dat ook dat de software binnenkort te verwachten is?<P>Succes<P>HarrySat<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het soms mogelijk het lunapark te laten werken met de humax 5400. Voor de rest is de vertaling van de software uitstekend!<P>Groetjes<BR>Satter<P>------------------<P><BR>[This message has been edited by satter (edited 14 August 2000).]<p>[This message has been edited by satter (edited 14 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...