Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 nieuwe software geladen ci muduul word niet meer herkend wie heeft dat nog meer<BR>seca en irdeto loader is nu H.135 geworden wat nu??<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 Ik heb hem er zojuist ook ingezet hier doet ie het PERFECT, wat je zou kunnen proberen is de ontvanger aanzetten zonder de CI en als deze is opgestart de CI er in stoppen het zou MOETEN werken.
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 Heb geen problemen hier met de nieuwe software versie ,alles doet het <BR>normaal en ook de CIs worden normaal herkend..<P>CI kapot misschien ?? hoop het niet voor je ..
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 heb zo net de nl versie van teebee er weer in gezet en ze worden weer gevonden<BR>raar is wel dat alles gelijk weer in de nederlandse taal stond ..als ik het nog een keer wil proberen moet ik zeker weer een andere versie dowloaden om dat de loaderversie nu wel 1.35 is gebleven was 1.33<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 alles gedaan zo als je gezegd hebt de software gaat er probleemloos in<BR>s/w version hic 1.01.00<BR>dic 1.01.00<BR>loaderversion H.35<BR>MAAR de ci mudules worden niet gevonden<BR>ci modul ist nicht instaliert.<BR>heb ook geprobeerd als de ontvanger aan staat<BR>de modules er in en uit te halen maar hij vind ze niet???<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 iets heel raars moeten jullie mij niet gelijk uit lachen als ik de ontvanger aan zet zonder antenne worden de cam moduuls niet gevonden met antenne vind hij ze wel gelijk probeer het maar eens???<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 Kan zijn. Ook iets gelezen op duits forum dat aarden (verbinden met antenne) hang problemen etc verhielp.<P>GSAT<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 nee GSAT als ik de vorige software van teebee de nl versie er in zet dan worden de muduul,s wel gevonden zonder de antenne er in<BR>Dat verhaal van de ontvanger aarden heb ik ook gelezen op een duitse site zullen we ook eens uitproberen<P>------------------<BR>
Johnnny1 Geplaatst: 9 augustus 2000 Geplaatst: 9 augustus 2000 SatFreakHoll, wij lachen jou niet uit.<BR>We zijn tenslote hier om van elkaar te leren.<P>John.<P><P>------------------<BR>Best, Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 10 augustus 2000 Geplaatst: 10 augustus 2000 heeft een van jullie dat probleem met de antenne ook of ben ik de enige??<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 augustus 2000 Geplaatst: 10 augustus 2000 ik heb hier geen problemen en merk niet zoveel verschil.loopt graag vast.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000
Gast Geplaatst: 10 augustus 2000 Geplaatst: 10 augustus 2000 Ik heb de nieuwe s/w erin gezet, geen problemen, maar ook geen verbetering in "hangen". Ik heb wel nog een Aston 1.00.<P>Groet,<P>Mike
Gast Geplaatst: 10 augustus 2000 Geplaatst: 10 augustus 2000 Ik heb hem er ook in.<BR>Maar vastlopen doet die duidelijk minder<BR>Ik heb 1.03 <BR>En de setting's op niet scrambed staan.<BR>Ik gebruik SecaAuto_by_Rasoft1.zip.<BR>En moet wel heel gek doen om hem vast te laten lopen.(echt gek) .<P>Prom<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by Prom (edited 10 August 2000).]
EasySat Geplaatst: 10 augustus 2000 Geplaatst: 10 augustus 2000 Bij mij herkent de Hum telkens even ed Aston, maar even later zie je de melding "initialising ci module" op je scherm. <P>Easysat<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 augustus 2000 Geplaatst: 11 augustus 2000 ik bedoelde dus wel de schotel antenne<BR>maar ik ga toch maar weer terug naar de oudere software ...wand ik heb ook geen audio<BR>meer bij enkele duitse zenders <BR>audio gecodeerd komt er te staan bij de vorige software werkten ze allemaal wel<BR>dus meer nadelen dan voordelen volgens mij<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten