Ga naar inhoud


nieuwe software geladen ci muduul word niet meer herkend??


Gast

Aanbevolen berichten


Ik heb hem er zojuist ook ingezet hier doet ie het PERFECT, wat je zou kunnen proberen is de ontvanger aanzetten zonder de CI en als deze is opgestart de CI er in stoppen het zou MOETEN werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb zo net de nl versie van teebee er weer in gezet en ze worden weer gevonden<BR>raar is wel dat alles gelijk weer in de nederlandse taal stond ..als ik het nog een keer wil proberen moet ik zeker weer een andere versie dowloaden om dat de loaderversie nu wel 1.35 is gebleven was 1.33<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles gedaan zo als je gezegd hebt de software gaat er probleemloos in<BR>s/w version hic 1.01.00<BR>dic 1.01.00<BR>loaderversion H.35<BR>MAAR de ci mudules worden niet gevonden<BR>ci modul ist nicht instaliert.<BR>heb ook geprobeerd als de ontvanger aan staat<BR>de modules er in en uit te halen maar hij vind ze niet???<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

iets heel raars moeten jullie mij niet gelijk uit lachen als ik de ontvanger aan zet zonder antenne worden de cam moduuls niet gevonden met antenne vind hij ze wel gelijk probeer het maar eens???<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee GSAT als ik de vorige software van teebee de nl versie er in zet dan worden de muduul,s wel gevonden zonder de antenne er in<BR>Dat verhaal van de ontvanger aarden heb ik ook gelezen op een duitse site zullen we ook eens uitproberen<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem er ook in.<BR>Maar vastlopen doet die duidelijk minder<BR>Ik heb 1.03 <BR>En de setting's op niet scrambed staan.<BR>Ik gebruik SecaAuto_by_Rasoft1.zip.<BR>En moet wel heel gek doen om hem vast te laten lopen.(echt gek) .<P>Prom<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by Prom (edited 10 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bedoelde dus wel de schotel antenne<BR>maar ik ga toch maar weer terug naar de oudere software ...wand ik heb ook geen audio<BR>meer bij enkele duitse zenders <BR>audio gecodeerd komt er te staan bij de vorige software werkten ze allemaal wel<BR>dus meer nadelen dan voordelen volgens mij<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...