Ga naar inhoud


c dance op humax.


Gast

Aanbevolen berichten

hi,<BR>ik wil luisteren naar c dance op mij humax maar krijg om de haverklap de melding<BR>"deze zender zend niet f id gecodeerd".als ik hem uit en aanzet terug klank en na eventjes weer deze melding. de signaalmeter staat op maximum.help me zodat ik kan luisteren naar deze zender.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die op 5W?<P>C-Dance heeft Audio PID 2437.<BR>Alleen ik krijg hem (zoals bekend) maar op 1 kanaal, en kan met de Humax geen L-R kiezen.<P>Effe wennen, dat nieuwe speelgoed smile.gif<P>LDP<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope...<P>Als ik op de groene knop druk, krijg ik "no selectable audio languages".<BR>Wanneer er slechts 1 taal beschikbaar is, dan zou ik toch nog steeds L, R, L-R moeten kunnen kiezen??? <P>Groeten<BR>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betreffende C DANCE gekend probleem<BR>Dit is een conflict in de stream van de eerste uplink (28° O) met de tweede (5° W)<BR>Op te lossen door de Pids te verwijderen uitgenomen de A pid natuurlijk Ge zet 8190 in de plaats Werkt 100% ook voor Radio Magdalena C Dance gebruikt het ook zo<BR>om de FM zenders te sturen Voor C Dance ook op 1 radiokanaal omstellen<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...