Ga naar inhoud


AC3


pepper

Aanbevolen berichten

AC3 heeft op Pro7 en ac3 testkanaal een geweldig geluid zolang het duurt.<BR>Het blijkt dat als men de aanduiding ac3 heeft het geluid optimaal is, als er dan bv reclame is of op het testkanaal duurt het te lang dat een nieuwe clip komt , dan valt het geluid helemaal weg en is dit pas weer te activeren na tig maal heen en weer zappen.<BR>Heeft iemand hier ook ervaring mee?<BR><P>------------------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja ik ben het er mee eens bij mij is het zelfs zo dat de ac3 bij prosieben zelfs niet een goed werkt center speaker schakelt zich niet in bij ac3test zender werkt het wel goed maar je moet wel vaak schakelen om hem te laten activeren<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gesproken was het geluid ook met de afstandbediening van de humax te regelen als er een verbinding was met de versterker via tulppluggen.<BR>Als er nu een ac3 uitzending is, is het geluid helemaal niet meer met de afstandbe. van de humax te regelen.<P>------------------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by digitalsat:<BR><B>op ac3 krijg ik helemaal geen geluid.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Klopt, ben ik ook achter gekomen. Als je het symbooltje ziet staan snel met de taalkeuze naar "gewoon" Duits gaan is de enige remedie. Het zal wel te maken hebben met het feit dat ik wel Dolby surround maar geen AC3 aparatuur heb/<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...