Norman Geplaatst: 17 november 2004 Geplaatst: 17 november 2004 Ik heb nu een acces point van 3com + een xjack pcmcia kaart van 3com. Moet dus altijd mijn computer aan hebben wil ik met de laptop kunnen internetten (via netwerk) Ik wil eigenlijk kunnen internetten zonder de computer aan te hebben, wat heb ik hier voor nodig. Norman. Inverto 7000
Bigfoot Geplaatst: 17 november 2004 Geplaatst: 17 november 2004 Je hebt nodig een ethernet modem plus een router. Als je nog geen van beide hebt kun je ook een ethernetmodem/ router in 1 apparaat kopen. Evt. met ingebouwde Wifi accesspoint.
Norman Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Geplaatst: 18 november 2004 Zonnet-lite Bevalt me prima! Inverto 7000
Gast Geplaatst: 18 november 2004 Geplaatst: 18 november 2004 Heb je nu dan een usb adsl modem? Deze kun je dan het beste vervangen door een ethernet adsl modem met ingebouwde router. De Thomson/Alcatel speedtouch 510 is op dit moment de meest bekende. Deze is verkrijgbaar vanaf €56,-
Norman Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Geplaatst: 18 november 2004 Ik heb een usb modem en een acces point Inverto 7000
Poetsdoekje Geplaatst: 18 november 2004 Geplaatst: 18 november 2004 Dan kun je het beste een wireless router aanschaffen, of een wireless router met ingebouwd accesspoint. Dan kun je je huidige accesspoint in het topic te koop aangeboden zetten, of te koop aanbieden op ma*******s.nl poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen