robino Geplaatst: 17 november 2004 Geplaatst: 17 november 2004 Hallo, als ik een foto afprint zit er een groene schijn in de foto, weet iemand wat ik daar aan kan doen. Alvast bedankt.
Poetsdoekje Geplaatst: 17 november 2004 Geplaatst: 17 november 2004 Misschien dat je wat meer informatie kunt geven, wat je bedoelt met die groene schijn? Weet je zeker dat de inkt niet bijna op is? Misschien dat je de printer eventje seen test moet laten doen, ik kan dan bij de mijne met m,n HP die heeft daarvoor een speciaal progje aan boord, kun je presies zien hoe het met de inkt er voor staat poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Ome Merde Geplaatst: 17 november 2004 Geplaatst: 17 november 2004 het is niet de bedoeling dat we gaan dubbelposten (klik) en in deze post geef je ook veel te weinig info (dit even als tip voor een volgende post). ook staat je post nog eens in een verkeerd forum closed, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten