FredjeV Geplaatst: 20 november 2000 Geplaatst: 20 november 2000 Wat ik hierbij een beetje mis is de DTS thechniek, ik heb laatst een Digital Dolby versterker gekocht en er werdt mij verteld dat DTS nog net een stapje beter is dan Digital Dolby?? Iemand???<P><P>------------------<BR>---------------<BR>VrGr Fr Rebox RE8500 V2.11.34
Gast Geplaatst: 20 november 2000 Geplaatst: 20 november 2000 DTS: Laten we nu maar eerst hopen dat PRO 7 de AC-3 stream 100% onder controle krijgt en dat er dan misschien nog meerdere zenders volgen.<BR>DTS is inderdaad nog 'n stapje verder dan AC-3, heb laatst na lang zoeken 2 DVD's met DTS-codering kunnen vinden, laat staan dat er nu al films per sateliet mee voorzien zijn!<BR>Heb ooit ergens gelezen dat Premiere de ontwikkelingen bij Pro 7 op de voet volgt.<BR>De ontwikkelingen in Duitsland lopen wat betreft de verkoop van AC-3 versterkers echt 'n stuk vooruit op ons in Nederland.<BR>Dus afwachten voorlopig, maar dat er meer zullen volgen verwacht ik wel!<P>En Bart, hoezo valt 't je mee van mij dat ik 't met de rest van je verhaal wel eens ben (heb ik trouwens helemaal niet gezegd dat ik dat was !!!).<BR>Ja, dat zou ik weleens graag willen weten hoe je dat nou precies bedoeld hebt, dacht niet dat we elkaar kenden ?<P>vr.gr. charel<p>[This message has been edited by Charel (edited 20 November 2000).]
Bart Geplaatst: 20 november 2000 Geplaatst: 20 november 2000 er stond een smiley omdat ik denk dat je het met die laatste zin niet eens bent <BR><p>[This message has been edited by Bart (edited 20 November 2000).] Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Aanbevolen berichten