Ga naar inhoud


Wat is ac3 eigenlijk?


Gast

Aanbevolen berichten


DTS: Laten we nu maar eerst hopen dat PRO 7 de AC-3 stream 100% onder controle krijgt en dat er dan misschien nog meerdere zenders volgen.<BR>DTS is inderdaad nog 'n stapje verder dan AC-3, heb laatst na lang zoeken 2 DVD's met DTS-codering kunnen vinden, laat staan dat er nu al films per sateliet mee voorzien zijn!<BR>Heb ooit ergens gelezen dat Premiere de ontwikkelingen bij Pro 7 op de voet volgt.<BR>De ontwikkelingen in Duitsland lopen wat betreft de verkoop van AC-3 versterkers echt 'n stuk vooruit op ons in Nederland.<BR>Dus afwachten voorlopig, maar dat er meer zullen volgen verwacht ik wel!<P>En Bart, hoezo valt 't je mee van mij dat ik 't met de rest van je verhaal wel eens ben (heb ik trouwens helemaal niet gezegd dat ik dat was !!!).<BR>Ja, dat zou ik weleens graag willen weten hoe je dat nou precies bedoeld hebt, dacht niet dat we elkaar kenden ?<P>vr.gr. charel<p>[This message has been edited by Charel (edited 20 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

er stond een smiley omdat ik denk dat je het met die laatste zin niet eens bent tongue.gif<BR><p>[This message has been edited by Bart (edited 20 November 2000).]

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...