Ga naar inhoud


F1 valt weg op de K1-K7 kanalen


Gast

Aanbevolen berichten

Zijn de de Formule 1 kanalen die uitgezonden worden op de K1-K7 kanalen soms interactief want zodra dit uitgezonden wordt gaat mijn beeld op zwart zowel met een orginele C+ card als met de Gold. Als ik de kaart in de Asscom doe heb ik wel beeld. Is hier een oplossing voor of is het bekijken van deze kanalen alleen mogelijk met een door C+ goedgekeurde ontvanger die interactief is. Alvast bedankt voor reacties hierop.<BR>******le <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Canal + was gisteren aan het testen met super encryptie code's op de Franse F1 kanalen zodoende kon bijna niemand dat gadeslaan. Toevalligerwijs was een van onze moderatoren net aan het loggen op deze zenders en zag wel heel vreemde commando's voorbij komen...<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde met een officiele C+ kaart. Bij iedere race is het zo dat je bij de aanvang van de uitzending beeld hebt, maar een paar minuten na de start gaan K2-K8 op zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Satwatcher voor je snelle respons maar de Humax heeft bij mij de F1 kanalen nog nooit laten zien. Gisteren had ik ter controle de Humax en de Asscom naast elkaar gelijktijdig aanstaan en de Humax gaf geen beeld terwijl de Asscom wel beeld gaf. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maaaarrrrr, hoe zit het nu.<BR>Op mijn Humax vallen de kanalen ook weg, en bij een kennis, MET MIJN KAART!, zijn ze wel te zien.<BR>Dit op een canal+ secadoos.<BR>Dus het moet toch iets met de Humax zijn <BR>Of de Aston cam<BR>of of of afijn weet iemand hier het fijne van?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...