Ga naar inhoud


Als AllCam software uit zou lekken zou Humax veel meer receivers gaan verkopen!


Gast

Aanbevolen berichten

Hi all,<P>Gewoon even een gedachten spinsel: Nu de Irdeto AllCam niet meer gemaakt wordt en dus straks niet meer te leveren is, denk ik dat Humax heel veel extra receivers zou kunnen verkopen als ze op één of andere manier uit zouden laten lekken hoe de embedded cam om te patchen is naar een AllCam.<BR>Ik neem aan dat de programmeurs van de Humax software het geheel thuis toch wel stiekem aan het werken hebben als AllCam..... luisterd er iemand van Humax mee?? <P>What do you think?<P>//MasterBrowser<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


I guess your right. As always smile.gif<P>Maar ze moeten ook uitlekken, zomaar ergens op het internet opduiken.<P>Ik hoop dat het jullie gaat lukken, maar juich niet voordat ik het met mijn eigen ogen gezien heb.<P>So keep up the good work. Very good work!!<P>//MasterBrowser<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nou wat een vertrouwen!!!!<BR>Als Tee Bee zegt dat het gaat lukken heb ik daar veel vertrouwen en dat moet jij ook maar doen want ze stoppen er wel heeeeeel veel energie in......<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, of de programmeurs van de Humax het thuis aan het werken hebben, dat betwijfel ik een beetje. Die Humax wordt in korea gemaakt, en ik heb zo'n vermoeden dat de Astra-ontvangst daar niet echt fantastisch is smile.gif <P>En of ze nou zo goed duits begrijpen, dat betwijfel ik ook een beetje. Maar wie weet, misschien is de Bundesliga wel heel populair in Korea...<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruud,<P>Ik heb er alle vertrouwen in, ook al blijkt dan misschien niet uit mijn posting, maar ben ook een realist en weet dat dit niet zomaar gepiept is. I keep my fingers crossed.<P>PaulK,<P>Guess your right. Ik ben nog een newbie (wel een coole :-)) in het sateliet gebeuren.<P>Thanks for your replies,<P>//MasterBrowser<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...