Ga naar inhoud


irdeto embedded


Gast

Aanbevolen berichten

Ja sorry hoor, maar ik begrijp nog niet precies de term embedded irdeto. Kun je hier nu wel of niet irdeto gecodeerde zenders mee vangen. Ik heb een humax 5400. En ik wil graag weten of ik zonder nog een extra ci te kopen. De ned zenders + canal + en premiere kan vangen??<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Embedded=ingebouwd. Ja je kan hier wel de nederlandse zenders & Canal+ mee ontvangen. Wel een irdeto kaart o.i.d smile.gif gebruiken.<BR>Premiere daarentegen gebruikt een "gewijzigde" vorm van irdeto t.w. betacrypt. Deze kan dan alleen met een juiste CAM (4.60 SE) worden ontvangen. Deze kan overgens dan ook de ned en C+ zenders ontvangen.<P>GSAT<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halo,<P>I.v.m. embedded Irdeto, welke files in de download - irdeto sector moet ik hiervoor gebruiken, ik heb al verschillende geprogrammeerd doch de zenders blijven op zwart staan, terwijl op een andere ontvanger werken deze wel (met irdeto ci-cam).<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste exDumber,<P>De enige HEX file die ik gevonden heb in de Downloads is Humax84.hex en staat onder MISC<BR>"Irdeto auto update pic-files for the Humax IRCI-5400" en is van 16-04-00.<BR>Weet U waar ik een andere kan vinden, of heeft U er een en kunt U deze door sturen via mijn e-mail.<P>Dank bij voorbaat.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...