Poetsdoekje Geplaatst: 18 november 2004 Geplaatst: 18 november 2004 Hallo, ik gebruik al enige tijd tot volle tevredenheid MP3Gain, dat is een mooi progje om al mijn MP3 tjes op gelijke geluidssterkte te brengen. Nu is mijn vraag is er ook zoiets die het zelfde doet, maar dan vanuit het WMA formaat? groetsie van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Geplaatst: 19 november 2004 Niemand een idee? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Geplaatst: 19 november 2004 Geplaatst: 19 november 2004 kun je de WMA bestanden niet omzetten naar MP3?
Poetsdoekje Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Geplaatst: 19 november 2004 Dat zal vast wel kunnen, maar dat is wel een omslachtige manier, het zal toch gemakkelijker kunnen? groetsie van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Geplaatst: 19 november 2004 Geplaatst: 19 november 2004 Met zo'n muziekbewerkingsprogramma, incl. alle geluidsinstellingen zal het zeker lukken, maar dat zoek je niet? Magix.?
Poetsdoekje Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Geplaatst: 20 november 2004 Citaat: Met zo'n muziekbewerkingsprogramma, incl. alle geluidsinstellingen zal het zeker lukken, maar dat zoek je niet? Magix.? Citaat: ik gebruik al enige tijd tot volle tevredenheid MP3Gain, dat is een mooi progje om al mijn MP3 tjes op gelijke geluidssterkte te brengen. Het zal best kunnen om dit aan te passen met een speciaal programma, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk zou kunnen, net zoals op de manier met MP3Gain, dat zou wel heel erg mooi zijn. Ik bedoel dus een programma die al mijn WMA bestanden gemakkelijk op dezelfde geluidssterkte zou zetten poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen