Gast Geplaatst: 20 augustus 2000 Geplaatst: 20 augustus 2000 iemand enig iedee of ze bezig zijn met de nederlandse vertaling van h 135 of zijn ze bezig om de cam te laten werken voor een all-cam.<BR>indien dit lukt kan je ook geen extra menutje bijsteken met een blokker?<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000
ericc14 Geplaatst: 20 augustus 2000 Geplaatst: 20 augustus 2000 hoi<P>nou je kan de vertaling van sat4all gewoon over de L-135 heen draaien<BR>werkt perfect bij mijn<P><BR>gr eric<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 augustus 2000 Geplaatst: 20 augustus 2000 Hoe bedoel je dat blijft de tuner gewoon dolby dig ondersteunen.<BR>Of heb ik dan weer hic100021 want dan ga ik terug in de tijd.<BR>Dat kan toch niet de bedoeling zijn,indien men een dolby dig geluids instalatie heeft.<BR>Maar de nederlandse menu er bij zal ook leuk zijn. <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 20 augustus 2000 Geplaatst: 20 augustus 2000 Daar verheug ik mij nu al 0p.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 4 september 2000 Geplaatst: 4 september 2000 Is niet nodig volgens Humax.<P>Lees maar eens op hun side.<P>Voor een tientje zijn ze je vriendje. (Je hebt dan een NL handleiding.)<P>Bbrrr Iceman<P>------------------<BR>
RobinHood Geplaatst: 6 september 2000 Geplaatst: 6 september 2000 Volgens mij lukt het niet om de sat4all versie over de 1.35 heen te draaien. Je krijgt dan weer die software terug.<BR>Maar een beetje satfreak kan zich toch wel met het Duits of Engelse menu redden??<BR>Al is het voor de gewone massa natuurlijk wel leuk. <BR>Het lijkt me niet te doen voor tb om bij iedere update van humax een nieuwe nl versie te maken.<BR>groetn oet grunn, ben.<P>------------------<BR> Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..
Gast Geplaatst: 8 september 2000 Geplaatst: 8 september 2000 De vriendin verwennen?<BR>Daar is geen nederlandse vertaling voor nodig...<BR>3 uren per dag aan de hobby. welke?!?<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten