Ga naar inhoud


hulp bij aanschaf HUMAX


Gast

Aanbevolen berichten

beste humax-vrienden:<BR>ik sta op het punt om een humax aan te schaffen.<BR>wat kan ik nu het beste kopen?<BR>ik hoorde van een kennis dat ik niet de 5400 maar de 5600 moest nemen i.v.m. dolby surround??<BR>ikzelf dacht een 5400 met irdeto ci, en een aston ci te kopen, en daarmee het beste af tezijn.<BR>moet ik nog op een bepaald type ci letten?<BR>wie heeft er een goed advies voor mij, want ik kan de centjes maar 1 keer uitgeven en wil dit natuurlijk dan wel goed doen.<BR>is er trouwens nog een goedkopere satdealer dan b****??<P>graag een reactie van jullie ervaren gebruikers zodat ik mij deze week nog bij jullie kan voegen, ik heb er echt zin in.<P>groetjes harrewar<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier ervaring met de Humax 5400, werkt prima zowel in Seca (aston module) als met de inbedded Irdeto; alleen geen duitse kanalen.<BR>Ik wacht op een losse module, <BR>betreft dolby geen probleem, laat hier alles horen via de externe installatie, heel af en toe loopt hij vast op de kaart (kan de codering niet vinden) even uit en hij pakt het weer op. suc6 met je aanschaf, de 5400 zal de beste keus zijn. <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi, ik heb een humax, en nu aan de slag.<BR>ik moet wel zeggen er gaat een wereld voor me open.<BR>gaaf gaaf!!!!!<P>dus van mij mag dit topic worden gesloten, en uh satje bedankt voor je reactie.<P>groetjes harrewar<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...