Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 Weet er iemand hoe ik dit moet oplossen ?<BR>Ik heb een Humax irci 5400 en sinds gisteren krijg ik bij fox8 altijd het bericht "The Audio is not available or scrambled". Ik heb al geprobeerd de dolby digital optie af te zetten maar het blijft hetzelfde . <P>Help,<BR>nafets<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 Ik weet niet wat het oorzaak is, maar ik heb z'n geval ook gehad.<P>Probeer eens de Audio knop te drukken (groene knop) en dan OK te drukken.<P>Als goed is heb je weer geluid <P>SUC6 <P>------------------<BR><B><BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR> </B>
Gast Geplaatst: 22 augustus 2000 Geplaatst: 22 augustus 2000 Ik had dit probleem op Veronica, C+1 en C+2 sinds eind vorige week. Vorige week ben ik ook over gegaan naar versie 1.01.00.<P>Diverse keren met geluid en Dolby settings zitten knoeien, maar dat hielp niet.<P>Ik ben vandaag terug gegaan naar versie 1.00.19 en nu werkt het weer.<P>Ik ga dit bij Humax melden.
pet123 Geplaatst: 23 augustus 2000 Geplaatst: 23 augustus 2000 Als geen audio hebt druk dan op de blauwe toets op je afstandsbediening en je komt in de uhf settings druk dan weer op exit en dan heb je wel audio.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten