Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik weet dat hier al veel over gezegd is, maar het antwoord voor mijn situatie heb ik nog niet kunnen vinden. Hopelijk hebben jullie raad!

Mijn buurman en ik hebben een dragon module incl de dragon loader ( origineel fun 7) en een multipro. Deze gebruiken wij met de topfield 5500.

Nu krijgen wij de dragon module niet geupdate met wat for files dan ook. We hebben de predator 2.22 er in zitten en hebben tot aan 2.27 geprobeerd.

We gebruiken het progje Cardpro. Soms vindt de topfield de loader en ziet hij dan geen files en soms vind hij helemaal niets.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt,

Pounder

Geplaatst:

Ik heb ook een Topfield 5500 en gebruik ook de dragon cam. En eigenlijk heb ik nooit problemen met die cam.

Ik neem aan dat jullie na het opnieuw starten van de Topfield via het common interface menu het laden van de software starten?

Want automatisch start dat niet.

Als jullie dat zo doen dan vrees ik dat het met het programeren van de loader card te maken heeft. Ikzelf gebruik de dynamite programmer daar voor en dat gaat eigenlijk nooit mis.

Wellicht dat je zoeken moet of er speciale settings zijn voor jullie programmer in combinatie met de dragon loader card.

Jullie gebruiken dus niet de dragon programmer software. Ik zou zeggen probeer die eens.

Geplaatst:

Het probleem zit hem denk ik in de programmer ( multipro serieel ) en de software ( cardpro ). Hij schrijft netjes de hex en bin files weg maar de topfield geeft "no ATR" aan. De dragonload software die ik ook gedownload heb kan mijn programmer niet vinden! Dus daar valt ook niet mee te werken.

Iemand enig idee hoe verder te gaan en welke software wel goed met de multipro overweg kan? of hoe ik dragonload aan de praat kan krijgen?

Bedankt,

Pounder.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen