spirit_rules Geplaatst: 25 november 2004 Delen Geplaatst: 25 november 2004 Ja, dat krijg je met orginele FW. Zeker ook geprobeert om keys er in te zetten [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mart Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2004 Nee, natuurlijk niet. Ik heb alleen een kanalenlijst erin gezet. Hij wordt gebruikt met een originele seca2 kaart. Dreambox DM8000 2XDVB-S en 2XDVB-C met PLI. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 1 december 2004 Delen Geplaatst: 1 december 2004 Citaat: Ja, dat krijg je met orginele FW. Hoeft niet, Astra 1 en Astra 2 kan goed met de originele Firmware. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 december 2004 Delen Geplaatst: 3 december 2004 Hoi mart, Wat klets jij nou van B&O mag dat niet. Mijn oude reciever en de nieuwe reciever staat gewoon gelinkt met B&O ap. Geen problemen of wat dan ook zelfs voor een B&O dealer software aangepast voor in de winkel heeft ie geen kaartje nodig en ook nog een heleboel zenders. Alles werkt gewoon, Kantoor, woonhuis, slaapkamer werkt gewoon perfect. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mart Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2004 Nee, zo bedoel ik dat niet. Uiteraard werkt een gepatchte ontvanger ook wel met de codes van B&O. Omdat de ontvanger nieuw is mocht ik deze van de dealer niet patchen. Maar alles werkt nu perfect. Bedankt voor jullie reacties. Dreambox DM8000 2XDVB-S en 2XDVB-C met PLI. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen