Ga naar inhoud


Humax 5400 Sound probleem


Gast

Aanbevolen berichten

Wanneer ik mijn humax rechtstreeks op mijn stereo aansluit, is de geluidskwaliteit niet wat het moet zijn, en dit is ook te zien aan de equiliser, die bij de lage tonen een sterk signaal ontvangt. (wel bijna niet te horen). Het lijkt erop dat de humax een of andere storing op de geluidsuitgang zet. (voor alle duidelijkheid: ik werk NIET met de optische uitgang)<BR>Wanneer ik de 5400 via de nokia 9500 aansluit 'filtert' de 9500 die lage ruis er uit en wordt de kwaliteit merkbaar beter, wat ook weer te zien is op de equiliser...<P>Ik heb de 5400 al geaard... (helpt bij mij trouwens geen zier, blijft regelmatig vastlopen bij seca-zappen)<P>Weet er iemand raad? (al die probleempjes bij de humax beginnen mij aardig op de heupen te werken eerlijk gezegd...)<P>Alvast bedankt,<P>Wimpie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik sluit me aan bij de mening van teebee ivm de audio mijn humax op de stereo aangesloten heeft een perfect geluid (aansluiting met twee tulp plugen) zelfs een stuk beter als mijn vorige nokia 9500 <BR>ik heb geen ruis en geen volume verschillen <BR>gewoon het beste wat ik tot nu toe heb gehoord de optic kabel werkt ook perfect<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...