Ga naar inhoud


Software uploaden naar Humax


Gast

Aanbevolen berichten

Weet iemand hoe ik software moet uploaden naar de Humax 5400.<BR>Ik heb het dan over bijv. de settingslijst van kanalen. Kan dat met een 0 modemkabel?<BR>Ik heb ook begrepen dat bij Humax een software programma is waarmee je een nieuwere versie kan uploaden, maar hun hebben het over een rs232c kabel.<BR>Is dit een 0 modemkabel? <P>Alvast bedankt,<P>Ed.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>voor het verbinden van je receiver aan de computer of een andere receiver heb je inderdaad een nul-modem kabel nodig. Dit is een kabel die bedoeld is voor verbindingen, waarbij een zgn Slave (Receiver)-Master (PC) verbinding is. In dit geval, wanneer je de kabel gaat kopen, moet je benadrukken dat het gaat om een kabel met de rs232c (sub-D 9 [com1] ) connector, anders krijg je al gauw ongevraagd een nul-modem kabel voor de sub-D 25 (LPT1), zoals die vroeger gebruikt werden om twee computers met elkaar te verbinden.<P>Tot zover over de kabel, ik neem aan dat je voor het upgraden al op de HUMAX site gekeken hebt, daar staat namelijk bij de FAQ's hoe je kunt upgraden.<P>Met je andere vraag kan ik je nog niet helpen, wellicht binnenkort wanneer ik zelf de beschikking heb over een Humax IRCI-5400, dat ik je dan wel kan helpen.<P>Suc6 en tot dan...<P>The Last Don

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...