Ga naar inhoud


formule1


satbikkel

Aanbevolen berichten

In Frankrijk speelde C+ twee weken geleden tijdens de F1 met super encryptie op de speciale F1 kanalen. Deze waren in NL ook niet te ontvangen met de meeste orginele Seca kaarten. Waarschijnlijk is dat dit weekeind ook weer het geval....<P>Via Irdeto is overigens F1 digitaal wel te ontvangen via Prem**re en via Seca zou je kunnen kijken via het D* pakket.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heeft iemand een idee waarom ik geen beeld op de k3 tot k8 heb met de humax 5400 tijdens f1 uitzendingen.<P>gr.<P>------------------<BR>

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit geen super encryptie probleem.<P>Met een orginele seca doos heb ik al heel wat wedstrijden kunnen zien, terwijl een broer van mij met een Humax + aston cam geen beeld meer had zodra de f1 begon.<P>Zins kort heb ik zelf ook een Humax5400 met aston cam dus geen F1 meer op de K zenders.<BR>Misschien is het wel een aston probleem.<P>Groetjes NETPAD.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ook heel goed een Aston probleem kunnen wezen maar een ding is zeker dat 2 weken geleden men ook bezig was met testen voor de toekomst. En vanaf dat moment hadden velen wel de K kanalen Zoals jullie misschien weten gaat het hele F1 gebeuren vanaf volgend seizoen een heel erg duur grapje worden voor C+ abonnees.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satwatcher ik wil niet zeggen dat ik je verhaal niet geloof, maar als dit echt een super encryptie probleem is dan wordt niet alleen de goldcard straks buitenspel gezet maar ook de aston cam.<BR>En hier wordt een mens niet vrolijk van.<P>Groetjes NETPAD.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou inderdaad een mogelijkheid kunnen zijn. De Aston is namelijk een Seca competaible CI en geen echte Seca CI omdat C+ welke het Seca systeem via een dochternaatschappij exploiteert weigert mee te werken aan een echte Seca CI....denk aan al die C+ kastjes die dan niet meer verkocht zouden worden en ja met CI recievers kunnen mensen naar iets anders kijken he.....<P>Dus theoretisch zou het inderdaad kunnen zijn dat de Seca CI van Aston op zwart gaat..ofdat dat echt gebeurd ik betwijfel het en met een software patch zou dat dan weer goed moeten komen maar ja je weet hoe snel Aston is met de CI software patches...<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat C+ het in hun hoofd haalt om de CI's proberen buiten spel te zetten.<BR>Als het dan toch gebeurd zal Aston zo snel mogelijk met een update komen die het zaakje weer netjes op het scherm toverd.<BR>Dat is teveel werk voor beide partijen en niemand schiet daar daadwerkelijk iets mee op. Ik denk dat ze eerder iets met superencryptie gaan proberen, C+ kennende zo snel mogelijk na een jaartje of wat..<P>Punai<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook wel dat het probleem straks gezocht moet worden bij Aston, afijn weet niet hoe het bij jullie was maar vanmiddag <BR>had ik beeld bij de kiosk,s <P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb het ff inde gaten gehouden<BR>mijn Humax + aston cam doet het gewoon<BR>zal ik wel de verkeerde hebben die niet<BR>wil kloten vind ik wel jammer heb niks<BR>te doen ........<P>groetjes (vind er niks aan zo hi)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij mij gingen de K kanalen met F1 info naar een paar minuten weer op zwart frown.gif<BR>Alleen K7 (?) bleef noch een poosje, deze gaf de rondetijden weer, later was ook die verdwenen.<BR>Nu werken ze allemaal weer maarja race over.<P>Oja dit ook op een Humax 5400 met Aston (1.03) cam<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...