Ga naar inhoud


auto-update


satbikkel

Aanbevolen berichten

Kan het kloppen als je de nieuwe key`s in je kaart wild hebben dat je in het aston menu, bij parameters alles op ON moet zetten? (wel<BR>lastig, elke keer als de ci reset, gaat alles weer op OFF)<P>IK heb het idee als ik dit niet doe dat er geen key`s naar mijn kaart worden geschreven.<P>Heeft iemand ook deze ervaring?<BR>Zo niet welke files gebruik je dan?<P>gr.<P>------------------<BR>

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gewoon de standaard instellingen en de goede AU files en de keys komen binnen wandelen. Alleen houdt er rekening mee dat het bij sommige providers het soms dagen kan duren voordat de keys binnen wandelen.<P>Je kan bij de optie consultation in het CI menu kijken of de nieuwe keys erin zitten. klik op de provider en zie aan de datum of de september keys erin zitten...de datum staat dan op 30-9-00.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

MMM, dagen wachten?? <P>Ik heb het gevoel dat bij een c+ seca-box het een stuk sneller gaat.of verbeeld ik mij dat. <P>Dus als ik het goed heb dan moet ik de humax gewoon een paar nachten op een zender zetten van een provider waar ik de key`s nog niet van sept. van heb.<P>Of maakt het niet uit op welke zender hij staat?<P>Waarzijn die parameters dan wel goed voor?<P>gr.<P>Oja, leuk begin logo. !!<P>------------------<BR>

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dagen wachten heeft niets met de ontvanger te maken maar meer met de provider die de keys verstuurd...vooral D+ heeft er een handje van niet zo veel update keys te versturen en dan duurt wachten heel erg lang.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...