Ga naar inhoud


Seca met Humax 5400!


Gast

Aanbevolen berichten

Ben sinds een paar dagen bezig om Secafiles op mijn Pic-kaart te schrijven voor in mijn Humax 5400 met Aston CI, wil maar steeds niet lukken. Eén van de problemen die nog al eens opduiken is dat veel bin-files te groot zijn om met Winphoenix op de kaart te schrijven.<BR>Met irdetofiles lukt het inmiddels al aardig.<P>Op welke site en welke file vind ik een bruikbaar Seca-file, autoupdate en 100% werkend.<P>b.v.d. Charel.<p>[This message has been edited by Charel (edited 28 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Charel,<P>ik denk dat johnny1 zijn best gedaan heeft om hier op dit board, in de download sectie, een heel deel files te plaatsen.<BR>Dus ik zou maar eens gaan kijken.<P>Ik heb ook niet gezien met welke type van programmer je werkt! Ik vermoed met een phoenix, aan de hand van de soft die je gebruikt. Op welke kristalfreq sta je?<P>rgds<BR><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie reply's,<P>Ik werk met Pic24c13 & Winphoenix op een VP-2. Programmeren lukt ondertussen o.a. met seca files van AU zoaxx en AU yoakam.<BR>So far so good, alles draait op dit moment.<BR>Maar Autoupdate wil niet vlotten, Humax 5400 met laatste nieuwe software + Aston C.I. 1.03, data bij "consultations" blijven staan op resp. 31-15-1989 en 31-12-2000.<BR>Schijnt toch een oplossing voor te moeten zijn !<BR>Zie o.a. onder het topic:<BR>"Autoupdate lukt niet via Aston CI" onder "Secakeys" op dit board. <P>vr.gr. charel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...