satbikkel Geplaatst: 28 augustus 2000 Geplaatst: 28 augustus 2000 Bij ninth door sat, staat een nieuwe file <BR>allhumax v1.01. met deze file zou het mogelijk zijn om via de interne irdeto decode<BR>beeld te krijgen op b.v. Premiere W. via een truuk met de parent-pin. <P>Ik met goede moet de G.W. programmeren maar helaas geen beeld.<P>Zullen ze in italie andere soft in hun humax hebben?<BR><P>------------------<BR> ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
satbikkel Geplaatst: 28 augustus 2000 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2000 Dan zal mijn engels ook wel niet zo best zijn.<BR>want ik heb de readme file door de vertaler<BR>gehaalt. vandaar.<P>maar TEEBEE heb jij je die files al eens bekeken? <P>stel het is niet voor de intern cam, waarom dan zo moelijk doen. verkopen ze in italie geen irdeto CI waar ze een all cam van kunnen maken.<P>gr. <P>------------------<BR> ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
Gast Geplaatst: 29 augustus 2000 Geplaatst: 29 augustus 2000 Inverband met de comentaar van satbikkel, heb ik ergens op een poolse site een *.hdf bestand gevonden waarbij wordt beweerd dat de interne cam gepatch zou worden naar allcam.<P>Ik heb het niet gedownload en ben zeker ook niet van plan het te testen. waarom? <P>1. er lopen teveel bluffers rond die graag opvallen en zo maar iets op het net gooien (andere woorden: ik vertrouw het niet!)<P>2. destijds heeft TeeBee zijn cam HARDWARE matig moeten ombouwen. Zou het nu ineens véél envoudiger zijn? ik heb mijn twijfels.<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 augustus 2000 Geplaatst: 29 augustus 2000 Waarom niet gedownload dan kun je er anderen<BR>misschien wel een plezier mee doen gewoon proberen die hap...<BR>als je de url nog hebt plaats hem dan effe<BR>dan haal ik hem zelf wel...<BR>Groetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 augustus 2000 Geplaatst: 29 augustus 2000 Bigantony<P>Plaats de URL maar, en je hoort van mij of het werkt <P>C U Kadir<P>------------------<BR><B><BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR> </B>
Gast Geplaatst: 29 augustus 2000 Geplaatst: 29 augustus 2000 Met mijn pwd-cracker heb ik het pwd gevonden... nogal weinig origineel:<BR>HUMAX<BR>(in caps)<P>Het is een gemodificeerde versie van Hic10100_mk2.hdf (identiek aantal bytes)<BR>Het enige wat verschillend is zijn de eerste 1968 bytes. De rest is identiek. Zou nogal raar zijn moest de cam-routine zich DAAR juist bevinden...<P>Grtz, <BR>Wimpie.<P><P>------------------<BR>
satbikkel Geplaatst: 29 augustus 2000 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2000 jammer,<P>file is fake, doet niets.<P>gr.<P>------------------<BR> ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
Gast Geplaatst: 29 augustus 2000 Geplaatst: 29 augustus 2000 Natuurlijk is het een FAKE!<BR>Dat hadden wij elders al op het board vermeldt!<P>Big A, het zou fijn zijn als je het onmiddelijk van de download zone verwijderd om meer misverstanden te voorkomen!<P>Ik wordt op het moment bestookt met e-mail <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Gast Geplaatst: 29 augustus 2000 Geplaatst: 29 augustus 2000 Ik heb het even op de download site geplaatst.<P><BR>Ik laat het er een paar dagen op staan.<BR>suc6<BR><p>[This message has been edited by BigAntony (edited 29 August 2000).]
Gast Geplaatst: 29 augustus 2000 Geplaatst: 29 augustus 2000 Oops..PASSWORD PROTECTED !!! <BR>BigAntony,<BR>Waar heb je de patch gehaald(GRAAG URL POSTEN)<P>C U Kadir<P>------------------<BR><B><BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR> </B><p>[This message has been edited by Kadir (edited 29 August 2000).]
Aanbevolen berichten