Ga naar inhoud


all humax


satbikkel

Aanbevolen berichten

Bij ninth door sat, staat een nieuwe file <BR>allhumax v1.01. met deze file zou het mogelijk zijn om via de interne irdeto decode<BR>beeld te krijgen op b.v. Premiere W. via een truuk met de parent-pin. <P>Ik met goede moet de G.W. programmeren maar helaas geen beeld.<P>Zullen ze in italie andere soft in hun humax hebben?<BR><P>------------------<BR>

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan zal mijn engels ook wel niet zo best zijn.<BR>want ik heb de readme file door de vertaler<BR>gehaalt. vandaar.<P>maar TEEBEE heb jij je die files al eens bekeken? <P>stel het is niet voor de intern cam, waarom dan zo moelijk doen. verkopen ze in italie geen irdeto CI waar ze een all cam van kunnen maken.<P>gr. <P>------------------<BR>

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inverband met de comentaar van satbikkel, heb ik ergens op een poolse site een *.hdf bestand gevonden waarbij wordt beweerd dat de interne cam gepatch zou worden naar allcam.<P>Ik heb het niet gedownload en ben zeker ook niet van plan het te testen. waarom? <P>1. er lopen teveel bluffers rond die graag opvallen en zo maar iets op het net gooien (andere woorden: ik vertrouw het niet!)<P>2. destijds heeft TeeBee zijn cam HARDWARE matig moeten ombouwen. Zou het nu ineens véél envoudiger zijn? ik heb mijn twijfels.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom niet gedownload dan kun je er anderen<BR>misschien wel een plezier mee doen gewoon proberen die hap...<BR>als je de url nog hebt plaats hem dan effe<BR>dan haal ik hem zelf wel...<BR>Groetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bigantony<P>Plaats de URL maar, en je hoort van mij of het werkt smile.gif<P>C U Kadir<P>------------------<BR><B><BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR> </B>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn pwd-cracker heb ik het pwd gevonden... nogal weinig origineel:<BR>HUMAX<BR>(in caps)<P>Het is een gemodificeerde versie van Hic10100_mk2.hdf (identiek aantal bytes)<BR>Het enige wat verschillend is zijn de eerste 1968 bytes. De rest is identiek. Zou nogal raar zijn moest de cam-routine zich DAAR juist bevinden...<P>Grtz, <BR>Wimpie.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk is het een FAKE!<BR>Dat hadden wij elders al op het board vermeldt!<P>Big A, het zou fijn zijn als je het onmiddelijk van de download zone verwijderd om meer misverstanden te voorkomen!<P>Ik wordt op het moment bestookt met e-mail frown.giffrown.gif<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oops..PASSWORD PROTECTED !!! frown.giffrown.giffrown.gif<BR>BigAntony,<BR>Waar heb je de patch gehaald(GRAAG URL POSTEN)<P>C U Kadir<P>------------------<BR><B><BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR> </B><p>[This message has been edited by Kadir (edited 29 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...