Ga naar inhoud


Welke PIDs noodzakelijk voor Humax?


Gast

Aanbevolen berichten

'Avond!<P>Welke PIDs heeft de 5400 echt nodig om een TV kanaal weer te geven? <P>Ik ben bezig met mijn settingslijst en loop nog al eens tegen kanalen aan waarvan ik de PCR of PMT PIDs niet weet. Wat vul ik dan in? En voor Channel ID? Wanneer ik zomaar wat invul, werkt het niet. Soms is de PCR PID dezelfde als VPID, soms ook niet. Dan maar 0 invullen?<P>In mijn Nokia verleden was het toch wat makkelijker om deze settings goed te doen.<P>Wie weet meer?<P>Bedankt!<BR>LDP<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi LDP<BR>Nou wat ik doe in zo geval is ga naar manaul setting<BR>de frequentie en de symbool rate weet je<BR>dan kun je de humax laten zoeken alleen op die frquentie en vult hij mooi de ontbrekende getallen voor je in automatisch!<BR>Groeten<BR>Ruud<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Ruud, goed idee. Had ik wel aan gedacht, maar dat gaat voor 10-tallen kanalen wel effe wat tijd kosten, terwijl je met SetEdit, HumBox etc toch wat makkelijker en overzichtelijker kan werken.<P>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...