Ga naar inhoud


Initalising CI


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi, bezit een Humax 5400 met de laatste software en een Aston 1.03 CI en gebruik ook de goldcard. Ik krijg regelmatig een rode balk te zien met daarop de melding INITALISING CI weet iemand wat daarvan de reden is en of je dit eventueel op kunt lossen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


probeer eens de ci in het andere slot te zetten, waarschijnlijk is het probleem dan over.<BR>ik had hier hetzelfde probleem, maar ik heb hier goed de posting gelezen en daar stond de oplossing.<BR>dus de volgende keer goed zoeken, want meestal staat er wel een antwoord!<P>veel sucses, harrewar<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hetzelfde probleem met de Aston 1.03. Het bleek aan de gebruikte software op de pic-kaart te liggen. Andere software gebruikt en het probleem was verholpen. Mijn 8 pins smd kaartje krijg ik (nog) niet aan de praat maar de versie met 6 pins werkt perfect op de Aston.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clixs,<BR>probeer eens die 2 pins af te plakken,of beter nog de verbindingen tot de "chips" door te snijden (prefereer zelf laatste oplossing i.v.m. warmte in CI).<P>Wat betreft die rode balk, met welke pickaart-software werk je nu dan?<P>vr.gr. charel<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heula!<BR>Ik heb zelf ZoxxSECA gebruikt voor mijn goldkaart (plastic), werkt goed! Werkt ook op kaart met gesoldeerde PIC16F84+EEPROM.<P>Groeten<BR>LDP<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...