stege640 Geplaatst: 21 november 2004 Geplaatst: 21 november 2004 Hoi, Ben sinds kort in het bezit van een nieuwe laptop. Deze heeft echter geen seriele uitgang meer.Nu heb ik een verloop gehaald van usb naar serieel.Ik krijg nu echter mijn settings niet in de topfield geladen? Hij maakt geen kontakt,werk met windows xp. Iemand dit aan de hand gehad??
Gast Geplaatst: 21 november 2004 Geplaatst: 21 november 2004 Ja hoor, Alleen met een Xtreme, poeh problemen dus. Van iemand een kabeltje overgenomen in te koop gevraagd Dat kabeltje maakt van USB een willekeurige com poort. In mijn geval com4 En gaan met de .... Alles gaat goed, editten, upgraden, enz Heb bijv de penta 1.09 naar 1.20 upgrade via dit kabeltje op com4 gedaan Doe settinglijsten via seteditXtreme lezen en terugschrijven via een com2 emulatie Kortom zoek ff een kabeltje en klaar. John
EasySat Geplaatst: 21 november 2004 Geplaatst: 21 november 2004 @stege640. Dit is geen onderwerp voor dit forum, aangezien het meer een technisch probleem is dan dat het betrekking heeft op Settingslijsten, editors, Frequenties en specifieke zenders. Het antwoord wat gegeven is lijkt me zeer helder. Topic closed
Aanbevolen berichten