Ga naar inhoud


Downgrade.....(?)


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb voordat ik een Aston Seca 1.03 module heb gekocht mijn Humax 5400 ge-upgrade naar H1.35 versie .00.<P>Ik krijg met geen mogelijkheid die verrekte Aston cam aan de praat. Ik zou graag de oude software voor de Humax willen proberen. Misschien dat het dan lukt.....(?)<P>Ik had .20 of .21 software draaien maar helaas kan ik deze versie niet meer terugvinden.<P>Kan iemand mij misschien een "oude" versie mailen?<P>Alvast bedankt voor de genomen moeite!<P>Clixs@euronet.nl<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi, zelf dit weekeinde ook aan het spelen geweest met de Humax, zo uit de doos met L.1.34, zoxx pic files seca uit de down sectie bovenaan. <BR>Bleef af en toe hangen, upgrade naar L.1.35 en werken als een trein, mischien heb je niet de juiste pic, files.<BR>O ja en contacten boven chips beneden ;-)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie! Het enige verschil (en ik weet niet of dat iets uitmaakt) is dat ik H1.35 heb.<P>Verder de Zoxx, Zicco, Fluppo, Boink etc enz... allemaal al geprobeerd. Als hex de aston.hex gebruikt maar ook de standaard hex bij bovengenoemde "packages".<P>Zie jij iets over "services" bij het menu "information"? Ik dus niet.<P>THX<BR>Clixs<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem zit hem volgens mij in de aston hex. In vele nieuwe files moet je namelijk altijd de bijgeleverde hex file gebruiken om het aan de praat te krijgen...zeker bij AU files.<P>Je kunt over eerdere software versie vinden op zowel de Nederlandse als de officiele humaxsite...je vind de adressen in het link forum<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb naast de aston.hex ook de bijgesloten .hex files gebruikt. Maar niets lijkt te werken. Dus ik ben als laatste strohalm op zoek naar de vorige versie van de Humax .20 of .21 software om die combinatie te proberen.<P>Thx<BR>Clixs<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oplossing! Toevallig kwam een kennis met een smd kaartje langs waarbij pin 4 en 8 niet in gebruik waren en ja hoor, dat werkte!<P>Ik heb in verschillende berichten gelezen dat het afplakken lariekoek zou zijn, maar dan werkt de Aston Seca prima met die lariekoek...<P>Dus in mijn geval was de oplossing pin 4 en 8 afplakken.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BR>Ligt aan de Aston CI. De kaartjes met 7 contacten werken wel met een Seca doos, maar niet met een Aston CI. Als je een pic-kaartje met 7 contacten in een Aston wil laten werken moet je, als je ic's naar jou toe wijzen en je de contacten naar boven houd, de 2 meest linkse contacten afplakken.<P>Ik heb hier toevallig gisteren mee zitten expirimenteren.<P>Ik gebruik zelf SMD kaartjes met 5 contacten (type 1.1) in de Humax. Geeft geen problemen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...