Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik mijn Humax op de AC-3 test afstem krijg ik de ene keer wel 5 speaker op m'n versterker display(de sub blijft uit!!??) en de andere keer niet?? Het is een Pioneer ??508 videocontrol ofzo(weet satellietontvangertypes wel uit m'n hoofd!)<BR>Na een paar keer omschakelen ineens AC-3. Ra ra hoe kan dit??<P>------------------<BR>

Geplaatst:

had ik ook last van soms hoorde ik totaal niets meer alleen beeld, ik gebruikte alleen de tulp uitgang op de hum, mischien moet je dan de optische uitgang gebruiken????<BR>wie weet dat??<P>bob<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by bobje:<BR><B>had ik ook last van soms hoorde ik totaal niets meer alleen beeld, ik gebruikte alleen de tulp uitgang op de hum, mischien moet je dan de optische uitgang gebruiken????<BR>wie weet dat??<P>bob<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Bob,<P>Bij mijn weten zit er op een hum geen digitale coax uitgang. Ik heb die van mij<BR>via de optische uitgang aangesloten op m'n<BR>versterker. Dit werkt prima!! Op Pro 7 loopt<BR>het AC3 geluid alleen niet synchroon met het<BR>beeld. frown.gif Volgens een Duits forum ligt dit<BR>aan de hum. Het AC3 test kanaal werkt echter<BR>perfect. confused.gif<BR>Maar decodering werkt in iedergeval goed.<P>Ribi<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.