Unetwork Geplaatst: 26 november 2004 Geplaatst: 26 november 2004 Het is wel weer erg vooral voor de mensen, laten we even aannemen dat dit om een ruime 60.000 woonhuizen gaat.. Publieke omroep, waar ik als journalist ook geld aan verdien willen bezuinigen in uitzendingen via de normale methode. Terwijl er nog best bezuinigd kan worden op heel wat andere manieren, maar hierover te schrijven gaan we wel weer erg oftopic.. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
RobinHood Geplaatst: 26 november 2004 Geplaatst: 26 november 2004 De draaitafel is toch ook vervangen door CD ? Als oud etherpiraat heb ik natuurlijk iets met antennes. Heb ze zelf gebouwd. Maar je moet toch ook met de tijd mee. Het is idd gewoon nostalgie. En dat mag best, als het de gemeenschap maar geen geld kost vind ik. Ik maak nog vaak mee dat mensen hun analoge receiver willen laten repararen. Sorry, maar op een keer houdt het op, hoe zuur het ook is. Ik vind nog steeds een pick up beter klinken dan een CD, maar ik zeur er verder niet over. Die mensen moeten misschien even wat gemakkelijker gaan leven. Voor 40 euro een hoop kanalen ontvangen, in redelijke kwaliteit. Dat is toch een goed alternatief ? Tja, en die 7.95 per maand...., alles kost geld op dit moment. Ook TV ontvangst. Heb net gisteren met iemand gepraat , die net naar Canada geweest is. Die familie daar had ook satelliet. Om een bepaalde bokswedstrijd te zien moesten ze ongeveer 50 dollar betalen. (PPV) Ik zou het niet geloven, als ik die mensen niet zo goed gekend had. Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen