joop_56 Geplaatst: 22 november 2004 Geplaatst: 22 november 2004 hallo satters ik heb een harddisk uit een xbox hier zit een lock op ik wil deze eraf halen ,en als gewoone pc disk gebruiken,wie weet hoe ik deze kan unlokken ??? schijf is western digital wd80eb 8GB HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft Vista Ultimate philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb WIE VEEL KNUTSELT.. LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER NIET MEER UITKOMT.. !!!
Ðeninux Geplaatst: 22 november 2004 Geplaatst: 22 november 2004 Of gebruik de Slayers Evolutionx auto install cd 2.6 of 2.5. Je kan daar heel simpel je hd mee unlocken. Is wel handig om deze installer te hebben als je een nieuwe grotere hdd in je x-box wil hangen. Je kan dan ftpen en data terug zetten. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
joop_56 Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Geplaatst: 22 november 2004 hoi weet iemand waar ik met een link direct kan downloaden Slayers Evolutionx auto install cd 2.6 of 2.5 HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft Vista Ultimate philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb WIE VEEL KNUTSELT.. LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER NIET MEER UITKOMT.. !!!
Poetsdoekje Geplaatst: 22 november 2004 Geplaatst: 22 november 2004 misschien bij die site van die eZEL ? Of effe googelen En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen