Ga naar inhoud

Nederlandstalige handleiding Humax 5400

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi All,<P>Sinds korte tijd ben ik de 'gelukkige' bezitter van een Humax 5400 en ik zou graag willen weten of er al een nederlands-talige handleiding (eventueel electronisch) beschikbaar is......??<P><P>------------------<BR>Greetings from Saturn.

Geplaatst:

Hée Clem, bedankt voor je supersssssnelle reactie..!<P>------------------<BR>Greetings from Saturn.

Geplaatst:

Ik hoorde vandaag dat de NL gebruiksaanwijzing van de 5400 weer een weekje langer gaat duren.<BR>Vertraging van de drukker...<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by SAT4ALL:<BR><B>Ik hoorde vandaag dat de NL gebruiksaanwijzing van de 5400 weer een weekje langer gaat duren.<BR>Vertraging van de drukker...<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>Ciau for now &<BR>greetings from Saturn.

Geplaatst:

het is een spijtige zaak dat men fl.10 moet betalen voor een gebruiksaanwijzing die normaal vanzelfsprekend in de verpakking zou moeten zitten.<BR>rgds<BR>clem<P><BR><P>------------------<BR>Life without creativity is like a broken pencil

Geplaatst:

Suc6 met rijk worden dan.<BR>Wat is iedereen toch negatief?!?!<BR>Ga dat ding zelf eens vertalen en tel dan uren en drukkosten bij elkaar op.<BR>Ik ken de vertaler en maker van de gebruiksaanwijzing persoonlijk en ik kan je vertellen dat je daar niet vrolijk van wordt.<BR>Bovendien levert Humax geen originele NL gebruiksaanwijzing, dus kan ik dit enkel een mooi initiatief vinden.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Geplaatst:

Hi mede-Sat4All-boarders,<P>Allemaal bedankt voor de inbreng, ik heb ondertussen begrepen dat ik blij mag zijn om slechts ƒ 10,- te mogen betalen voor al het werk. Ik heb per e-mail een bestellinkje gedaan.<BR><P>------------------<BR>Ciau for now &<BR>greetings from Saturn.

Geplaatst:

Hi,<P>Misschien zou het een goed idee zijn als ze de handleiding als .pdf beschikbaar zouden stellen!?! Dat zou weer veel administratie kosten schelen.<P>Cheers,<P>//MasterBrowser<P>------------------<BR>

Geplaatst:

laat hier geen misverstand over bestaan, mijn reactie is bedoeld voor de invoerder van humax en naar ik begrijp is er iemand anders die zich bekommert om de vertaling.<BR>dan is fl.10 zeer weinig!en naar ik vernomen heb gaat het eigelijk om verzendkosten.<BR>ik heb ze gelijk besteld.<BR>rgds<BR>clem<P>------------------<BR>Life without creativity is like a broken pencil

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.