Ga naar inhoud


Nederlandstalige handleiding Humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Hi All,<P>Sinds korte tijd ben ik de 'gelukkige' bezitter van een Humax 5400 en ik zou graag willen weten of er al een nederlands-talige handleiding (eventueel electronisch) beschikbaar is......??<P><P>------------------<BR>Greetings from Saturn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by SAT4ALL:<BR><B>Ik hoorde vandaag dat de NL gebruiksaanwijzing van de 5400 weer een weekje langer gaat duren.<BR>Vertraging van de drukker...<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>Ciau for now &<BR>greetings from Saturn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is een spijtige zaak dat men fl.10 moet betalen voor een gebruiksaanwijzing die normaal vanzelfsprekend in de verpakking zou moeten zitten.<BR>rgds<BR>clem<P><BR><P>------------------<BR>Life without creativity is like a broken pencil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suc6 met rijk worden dan.<BR>Wat is iedereen toch negatief?!?!<BR>Ga dat ding zelf eens vertalen en tel dan uren en drukkosten bij elkaar op.<BR>Ik ken de vertaler en maker van de gebruiksaanwijzing persoonlijk en ik kan je vertellen dat je daar niet vrolijk van wordt.<BR>Bovendien levert Humax geen originele NL gebruiksaanwijzing, dus kan ik dit enkel een mooi initiatief vinden.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi mede-Sat4All-boarders,<P>Allemaal bedankt voor de inbreng, ik heb ondertussen begrepen dat ik blij mag zijn om slechts ƒ 10,- te mogen betalen voor al het werk. Ik heb per e-mail een bestellinkje gedaan.<BR><P>------------------<BR>Ciau for now &<BR>greetings from Saturn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>Misschien zou het een goed idee zijn als ze de handleiding als .pdf beschikbaar zouden stellen!?! Dat zou weer veel administratie kosten schelen.<P>Cheers,<P>//MasterBrowser<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

laat hier geen misverstand over bestaan, mijn reactie is bedoeld voor de invoerder van humax en naar ik begrijp is er iemand anders die zich bekommert om de vertaling.<BR>dan is fl.10 zeer weinig!en naar ik vernomen heb gaat het eigelijk om verzendkosten.<BR>ik heb ze gelijk besteld.<BR>rgds<BR>clem<P>------------------<BR>Life without creativity is like a broken pencil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...