Ga naar inhoud


strepen in beeld


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb last van horizontale lijnen in het beeld van de humax 5400.<BR>heel duidelijk is het te zien als ik de ontvanger aan zet, dan laat die op de blauwe opstartpagina loader zien. Dan zijn de lijnen duidelijk te zien.<BR>ik heb al afgeschermde scartkabel ertussen, maar het is nog niet weg.<BR>is er iemand die hier ook last van heeft/of heeft gehad, en weet iemand wat ik hier aan kan doen??<P>alvast bedankt voor jullie reactie,<P>harrewar<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


harrewar,<BR>had ook het zelfde probleem en heb dit kunnen oplossen door een andere scart ingang te nemen (external 2) bij philips tv.<BR>P.S. heb loader 1.35 <BR>groetjes<BR>clem<P>------------------<BR>Life without creativity is like a broken pencil

Link naar reactie
Delen op andere sites

clem, ik heb hier een panasonic tv.<BR>als ik de humi op av1 aansluit heb ik inderdaad geen last van de lijnen, maar dan heb ik een probleem met teletekst.<BR>deze komt dan niet op de voorgrond, maar het is dan een mix van teletekst en normaal beeld.<BR>sluit ik de humi aan op av2 dan heb ik weer het lijn probleem maar werkt de teletekst zoals het hoort te werken.<BR>ik weet het echt niet waar het nu aan ligt???<BR>in ieder geval bedankt voor de tips, hopelijk komt er nog 1 voor de oplossing van dit probleem.<P>groetjes harrewar<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi harrewar,bij mij is alles prima ook teletext<BR>je moet ook in de instellingen van je tv<BR>"digitale device"enable stellen als dat mogelijk is.<BR>probeer ook eens een andere scart-kabel<BR>persoonlijk vindt ik teletext niet zo belangrijk, als je beeld maar goed is.<BR>groetjes<BR>clem<P>------------------<BR>Life without creativity is like a broken pencil

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb even een draagbare tv aangesloten op de humax, gewoon met een tvkabeltje.<BR>helaas kom ik tot de ontdekking dat ik op deze manier helemaal geen geluid krijg.<BR>het geluid bromt en ruist, net of die naast de freqentie zit, terwijl het beeld wel normaal doorkomt.<BR>dit natuurlijk ook even met mijn normale tv getest, en precies hetzelfde probleem.<BR>dus afgezonderd van de verticale lijnen(die in deze situatie ook zichtbaar blijven)lijkt er dus duidelijk iets niet goed te zijn met mijn humax.<BR>dus ik ga er maar mee terug, en hoop dat ik dan een andere mee teug kan nemen.<BR>ik hou jullie op de hoogte!!<P>groetjes harrewar<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halo Harrewar,<P>Ik heb Humax ook eens aangesloten op een andere TV doch de strepen blijven.<BR>Het ligt dus niet aan de TV maar aan de HUMAX<BR>Ook via de coax aansluiting blijven de strepen, ik heb zelf de RF veranderd doch .... de strepen blijven (meestal op een blauw achtergrond)<BR>Frankie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Harrewar ik heb hier ook een panasonic type<BR>tx-w28d4f 100hz volgens de gebruiksaanwijzing<BR>heeft alleen scart 1 een RGB in scart 2 is bij mijn toestel CVBS ..dus als je de humax op scart 2 doet moet je eens proberen de instelling bij de humax op CVBS te zetten dat kan bij de humax heb het zelf nog nooit geprobeerd <BR>p.s die lijnen heb ik ook alleen bij het opstarten van de ontvanger in het blauwe vlak<BR>verder merk ik er eigelijk niets van..<BR>ik was zelf ook eerst heel ontevreden over het beeld van de humax ik had eerst een nokia9600 maar na een tijdje zie je het niet meer {was het inbeelding??????}<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...