Gast Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 hi fransv ben in het menu geraakt nu maar waar ergens moet ik de code van de beeldbuis inbrengen nu heb alle menus gaan spitten maar vind deze niet en kan ook niet met de cursor in die balk komen gr 4max
percies Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 In het menu clear options ,options en AKB kies je voor options. Met pijl ga je naar rechts. geheel onderin de lijst vindt je OB1 t/m OB8. dit zijn de optie codes.
Gast Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 hi fransv dat heb ik gedaan nu staat er de code van de bb in maar nog geen beeld op scart pluggen alleen geluid erg he moet er nog een instelling gedaan worden dan gr 4max
percies Geplaatst: 24 december 2004 Geplaatst: 24 december 2004 Optie codec, AGC en AFT + geometie zijn de afregelingen die nodig zijn, scart moet bij juiste optie codes altijd werken. Controleer daarom of er nog pootjes van de painter los of juist sluiting hebben.
Gast Geplaatst: 25 december 2004 Geplaatst: 25 december 2004 hi frans ob2 zet hij altijd terug naar 22 en heb er 23 ingevoerd mijn code op BB is 127 23 47 140 en met deze ook geen geluid op scart mijn versie painter is A10ET1-1.8 komt ook niet voor in de tabel van jouw en ook een vrolijk kerstfeest gr 4max
percies Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 Op de stikker moeten 8 optie codes staan, je voert een optie op de verkeerde positie in.
percies Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 Citaat: mijn versie painter is A10ET1-1.8 komt ook niet voor in de tabel van jouw In de lijst staat wel A10AT1-1.7. Jouw versie is de 1.8, gewoon de nieuwste die nog niet in de lijst stond.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen