NL1PDV Geplaatst: 24 november 2004 Geplaatst: 24 november 2004 hallo, Ik heb het volgende probleem met mijn pc.. Ik heb een 1200 mhz AMD Duron.. 512 mb interne en een 40 en 120 GB hdd.. Een dvd rewriter en dvd reader.. Nu komt het de laatste paar dagen voor dat ie domweg gewoon uitvalt.. Ik hoef niets te doen als in de screensaver staat bv valt ie ewoon uit.. Alle lampjes op de pc branden maar heb geen toegang tot op geen enekele manier.. Toetsenbord doet niets meer de muis doet niets meer.. ook als ik de power knop in gedrukt houdt gaat ie ook niet meer uit.. de reset knop werkt ook niet meer.. Het enigste wat ik kan doen is de spanning eraf en dan weer opnieuw opstarten.. Het is ook niet tijd gebonden (dat je zegt na zoveel minuten valt ie uit).. Het enigste wat misschien van belang is dat ik Win XP prof + sp1 erop heb gezet maar denk niet dat dat een probleem kan zijn.. Ook een USB hub erop gedaan ?? Graag reactie ??? bedankt.. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Gast Geplaatst: 24 november 2004 Geplaatst: 24 november 2004 Dit lijkt erg op een voeding probleem. Hoe oud is de kast en heb je er misschien veel ventilatoren en verlichting in zitten? Staat misschien je hibernatefunctie aan? Groet
Ome Merde Geplaatst: 24 november 2004 Geplaatst: 24 november 2004 kan ook een hitte probleem zijn. hoe warm wordt het geheel ? merDe deze ruimte is te huur
toeter Geplaatst: 24 november 2004 Geplaatst: 24 november 2004 dit probleem heb ik ook gehad en kan een warmteprobleem zijn heb je toevallig een ventilatortje op je grafische kaart zitten en zit die misschien vast , was bij mij het geval . nieuw ventilatortje geplaatst en hij loopt weer als een zonnetje
joop_56 Geplaatst: 24 november 2004 Geplaatst: 24 november 2004 mischien je pc goed stof vrij maken en de voeding even flink de compressor er door laten blazen,doet soms wonderen HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft Vista Ultimate philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb WIE VEEL KNUTSELT.. LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER NIET MEER UITKOMT.. !!!
NL1PDV Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Geplaatst: 27 november 2004 Daar was ik weer, het was een moederbord probleem.. heb er een ander moederbord ingezet en nu is alles opgelost.. bedankt voor de reactie's.. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen