Jan Ambers Geplaatst: 24 november 2004 Geplaatst: 24 november 2004 Bij het opstarten van mijn PC(win98se) wil explorer-6.1 steeds naar www.public_._windupdates.com (69.90.178.11)gaan!!! Spybot vind niets en adware en sygatepro zijn geinstalleerd... Geregeld worden er nieuwe *.DLL in IE geupdated??? Als ik Verkenner wil opstarten hangt mijn PC gedeeltelijk, verkenner start niet op, andere progs wel, en op de taakbalk kan ik start om naar afsluiten te gaan ook niet meer aanklikken!!! just: ctrl+alt+del of spanningafschakelen gaat! ???
Poetsdoekje Geplaatst: 24 november 2004 Geplaatst: 24 november 2004 Hoi Jan, Ik heb even gegoogled, maar die kan die site niet vinden, dus ik denk dat er een luchtje aan zit. Probeer eens even hitman pro te draaien, oh nee dat kan niet,dat wil niet op W98. Dan misschien ad-aware eens even draaien Citaat: 69.90.178.11) op deze site staat niks poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
exciter Geplaatst: 24 november 2004 Geplaatst: 24 november 2004 Dit doen explorer versies wel vaker na de installatie. Ga naar extra --> internet opties --> algemeen en verander daar je startpagina. Weg is de euwel. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Jan Ambers Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Geplaatst: 24 november 2004 nu is side juist, sorry! Is nu vlg de tips op die side verwijderd en maar wachten tot een volgende "geniale update"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen