Ga naar inhoud


formule 1 kanalen


Gast

Aanbevolen berichten

kan iemand mij de de freqenties geven waar ik de formule 1 kanalen kan vinden,<BR>bij pw en c+<BR>pw heb ik altijd gehad op de nokia maar op mij humax kan ik niks vinden en wat c+ betreft die heb ik nooit kunnen vinden ook niet op de nokia.<P>mijn dank is groot,<P>groet ray<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


?? docydoc<P>F1 op kiosque kanalen, seca gecodeerd. <BR>op een humax met aston.<P>Hoe kan dit? ik had dezelfde vraag ook al eens gesteld, maar toen kreeg ik als antwoord van mede humax gebruikers dat ook zij geen beeld hadden tijdens F1 uitzendingen.<P>Dit zou komen door super-encrypt.<P>Wat is jouw geheim?<P>gr.<P><P>------------------<BR>

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Ray, de embedded CAM van de Nokia werkt als een ALL CAM. PW en ORF etc zijn probleemloos te ontvangen op de Nokia. De Irdeto CAM van de Humax werkt niet voor PW en ORF. Hiervoor zul je een (zeldzame) ALL CAM voor moeten aanschaffen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja wacht even ik heb dus wel het hele pw pakket met de ideto ci cam, alles en werkt goed, alleen tijdens de f1 waar ik dus heeeeelemaal gek van ben, kan ik die exstra<BR>kanalen niet vinden die moeten toch ergens zitten! <P>groet ray.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>Volgens mij allemaal 11720, 27500 3/4 H<P>[F1 Super]signal <BR>[F1 Multi]signal <BR>[F1 Verfolger]kanal <BR>[F1 Cockpit]kanal <BR>[F1 Box]Höh[e]pu[n]k <BR>[F1 Daten]kanal <P>Bij mij werkt het uitstekend MM9500, All-CAM en DrOverflow 1.78.4, bij een collega ook uitstekend Humax 5400, All-CAM.<P><P>------------------<BR>Ciao for now &<BR>greetings from Saturn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...