Gast Geplaatst: 28 september 2000 Geplaatst: 28 september 2000 bij de pioneer ontvanger heb je na het intoetsen van de epg toets een zeer uitgebreide info. <BR>bij de ird5400 zo goed als niets<BR>weet iemand hiervoor de oplossing<BR> <BR>al vast bedankt<BR>falonso<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 september 2000 Geplaatst: 29 september 2000 bedankt voor het antwoord maar bij cinecinemas b.v. heb ik bij humax geen enkele info. en bij pioneer zeer uitgebreid dus ergens zit toch een groot verschil,<BR>ook vind ik zeer storend de rode ondertiteling bij b.v taquilla weet iemand hiervoor ook een oplossing??<BR>al vast bedankt<BR>falonso <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 september 2000 Geplaatst: 29 september 2000 bedankt voor de antwoord maar het probleem is dat b.v bij cinecinemas of c+16/9 bij de 5400 geen enkele info word gegeven terwijl bij de pioneer wel uitgebreide info is ook bij deze zenders,<BR>ik vind ook storend de rode ondert. bij taquilla weet iemand hiervoor de oplossing ???<BR>al vast bedankt<BR>falonso<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 september 2000 Geplaatst: 29 september 2000 Het probleem van de info bij bijv cinecinema ligt aan het feit dat de Pioneer een goedgekeurde secadoos is met goedgekeurde mediaguard software en zodoende veel meer kan op dat gebied dan een CI ontvanger zoals bijv de Humax maar ook de Echostar en anderen. De EPG van C+ wordt namelijk grotedeels alleen door mediaguard ontvangers ondersteund hierdoor kan je bijv ook Lunapark spelletjes niet doen en gebruik maken van de radioselectie bij bijv de franse radiozenders. <P>Het probleem bij taq is mij onbekend en kan ik me ook niets bij voorstellen hoe je het nu beschrijft.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 september 2000 Geplaatst: 29 september 2000 EPG PROBLEEM BEGREPEN NIETS AAN TE DOEN<BR>OVER TAQUILLA,ZET BIJVOORBEELD DE TAAL OP ENGELS EN DE ONDERTITEILING OP SPAANS EN DAN ZIJN DE LETTERS ROOD OP EEN ZWART ONDERGRONG IPV WIT<BR>IK HOOP HET ZO WEL GOED TE HEBBEN UIGELEGD<BR>BEDANKT VOOR DE MOEITE<BR>FALONSO<BR> <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 september 2000 Geplaatst: 29 september 2000 Denk dat dit niet te verhelpen is. Zoals het me nu lijkt lijkt het me hetzelfde principe wat door C+ gebruikt wordt wat door Filmnet/C+ ook gebruikt wordt/werd in de D2Mac tijd. De ondertiteling verloopt dan namelijk via het teletekst gedeelte van de ontvanger en die heeft altijd een zwarte ondergrond en waarschijnlijk dus bij taq rodeletters.. Ik zou ook niet zo een twee drie weten of je dit menu matig zou kunnen veranderen<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 september 2000 Geplaatst: 29 september 2000 ik heb bij iemand die een pioneer ontvanger bezit gekeken en daar zijn de letters van de ondert.wel wit maar ik wil toch graag de 5400 houden dus mocht iemand anders de oplossing weten graag.<BR>m.vr.gr. en bedankt<BR>falonso <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 september 2000 Geplaatst: 29 september 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by FALONSO:<BR><B>bedankt voor de antwoord maar het probleem is dat b.v bij cinecinemas of c+16/9 bij de 5400 geen enkele info word gegeven terwijl bij de pioneer wel uitgebreide info is ook bij deze zenders,<BR>ik vind ook storend de rode ondert. bij taquilla weet iemand hiervoor de oplossing ???<BR>al vast bedankt<BR>falonso<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Wat is storend de ondertiteling of de kleur.<BR>Je kan de ondertiteling dmv de EXIT knop uitzetten.<P>Suc6<P><BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 september 2000 Geplaatst: 29 september 2000 de kleur de ondert. heb ik nodig<BR>vr.gr. falonso<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 29 september 2000 Geplaatst: 29 september 2000 Bedankt Falonso voor deze Topic, start net dit board op om dezelfde vraag te stellen. Toch uitgebreide Info, weer een pluspuntje voor de Humax.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten