Ga naar inhoud


goldcard geeft geen beeld in de humax 5400


Gast anakin

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal een vraagje ? mijn collega <BR>heeft een humax 5400 embedded irdeto !<BR>mooie ontvanger maar nu ben ik een goldcard<BR>voor hem aan het maken met de files autoupdate van beamer dezen werden mij aanbevolen door mensen in de chatbox !<BR>dus kaartje gemaakt en in de ontvanger gedaan<BR>CARD INVALID ! geeft ie aan ik kan doen wat ik wil maar deze melding blijft ie geven !<BR>mijn vraag doe ik iets verkeerd ? moet ik iets instellen in de ontvanger om de kaartlezer aan te zetten ? ik werk met de goldprogrammer moeten daar instellingen anders staan dan voor een seca kaart ? ik hoop dat er iemand is die een antwoord voor mij heeft ik kom er verder niet meer uit !<BR>alvast bedankt u kunt eventueel e-mailen naar anakin@vink.org groetjes van jelle hoi!<P>------------------<BR>come to my homepage <BR>http://hello.to/jelle or<BR>mail anakin@vink.org

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoezoo "die vreet geen Goldcards" ?,<BR>tuurlijk wel !!!!!<P>Zet de guppiefiles van 30-09 (zit zelfs 'n speciale "Humax5400 pic" bij) er maar eens op, lopen als een trein, behalve dan Premiere(omdat die op prov.10 zit, de imb.Irdeto schijnt alleen prov.0 aan te kunnen) en dat D+ & Nova zich bijten maar dat heeft een andere oorzaak. (wel effe kijken of de data nog goed zijn, weet ik zo effe niet uit mijn hoofd)<P>CANAL+, STREAM EN D+ of NOVA, moet kunnen.<P>vr.gr. charel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor de goldcard opgaat geldt dan ook voor de Season.Met de MM9500 heb ik zeven paketten openstaan.Nu de 5400 aangeschaft en geen PW.C+ loopt als een trein.Aleen het vreemde is dat ik in Windecrypt geen provider ingeef en ook geen provider id.Ik heb al beeld met aleen Key02.Hoe valt dit dan te verklaren?<P>------------------<BR>

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...