Ga naar inhoud


Humax of Aston ?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb nog nooit op mijn ontvanger een autoupdate wafer werkend gehad en heb dat probleem al meerdere malen gelezen, maar zonder dat daarbij een werkende oplossing voor mij aanwezig was. Ik gebruik een L 1.33 loader, de Hic 10100 soft en een Aston 1.03 module. Dit moet volgens sommige werken. Ik heb gewoon ieder maand geen beeld en moet zelf updaten.<P>Dit probleem heb ik ook bij mijn buurman, schoonvader en iemand twee deuren verder. Zij hebben allen op aanraden van mij zo`n combinatie gekocht. Ik begin daar behoorlijk spijt van te krijgen, want het werkt niet. Ik heb werkelijk alle beschikbare files al geprobeerd. Kan ik verder nog iets fout doen ? Dezelfde wafer in secadoos en tjoep, update binnen. Ik heb mijn module al gewisseld voor een andere 1.03 en heb geen resultaat geboekt. Weet iemand wat ik nog kan proberen ? Ik begin te overwegen om hem in te ruilen op secadoos.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites


In 2 maanden tijd 4 updates binnengekregen. (2 per maand dus, bij gevolg mag ook ik de kaart zelf bewerken met de nieuwe keys;-< )<BR>Iedere keer zat er (toevallig of niet) een hex file in die o.a. bij de ZOXX-files zit. (diezelfde hex zit ook in andere files!)<BR>De keys zijn de 'normale' public keys.<BR>2 keys kwamen binnen met de H1.33, 2 met de H1.35...<BR>Op de Funcard nog geen update gekregen.<BR>Voila, mijn (belabberde) resultaten met de Humax en aston 1.03. (hic 1.01)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik had ook problemen met die autoupdate maar nu werkt het.<P>Ik heb het volgende gedaan:<BR>Laatste Humax software in de receiver geladen.<BR>Loader H1.35 en HIC 1.01.00 (zo beter TeeBee?)<BR>Toen werkte het pas. <BR>(Als die L1.33 de laatste loader is waarom is er dan ook een H)<BR>Je hoeft echt geen kwartier te wachten.<BR>Doet de update het niet binnen minuten zoek dan een nieuw setje.<P>Suc6<P>Bbrrr Iceman<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Iceman (edited 15 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook deze software geladen,maar bij mij werkt hij niet.Zijn er nog andere mogelijkheden. Kan ik bijvoorbeeld weer terug naar oudere software of ligt het echt aan mijn aston 1.03.Volgens mij wil deze versie niet samenwerken met humax 5400.Hij werkt n.l. wel in de echostar 3000.Wie weet antwoord.<P>------------------<BR>

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Humax geeft het probleem zelf toe op hun website <A HREF="http://www.humax.co.kr" TARGET=_blank>www.humax.co.kr</A> De 1.00.19 zou gefixed zijn, maar de laatste 1.35 Loader en HIC 1.01.00 doet het op mijn originele Seca kaart niet. Heb de Tony's AU Seca wel deels draaiend (Canal Digitaal, Canal Satellite ES worden opgewaardeerd, de rest dus niet). Stop ik én de AstonCrypt 1.03 en kaart in mijn Nokia 9800s dan is binnen een paar minuten per bouquet de zaak opgewaardeerd. Frappant is dat de stroom Softwarepatches bij Humax bijna stil ligt. Wel nieuwe SW voor de FOX (en dus doet de Formula V3 het nu niet meer op die doos), maar de IRCI-5400 is bij hun al end of life. Ze hebben het drukker met het maken van opvolgers 5600, 5100, en morgen de 5300 en overmorgen de 5500. Wordt tijd dat ze de boel eerst een echt afmaken en de $##$##@#@#^% RGB-Y/C schakeling in orde maken...<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...