Ga naar inhoud


humax2000project


Gast

Aanbevolen berichten


Ik weet dat het een beetje offtopic is in dit forum, maar waar kan ik dan zo'n CAM kopen??? (Graag een internet adres / naam van winkel via iemeeltje smile.gif )<P>Bedankt...<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks het feit dat TB gestopt is met sat4all zal het humaxproject een doorgang blijven vinden. Status op dit moment is hetzelfde als voorheen. Men in nog bezig met de sourcecode's van de emb. Irderto. Is een hele moeilijke en tijdrovende klus. Het advies enkele weken geleden was een Irdeto CI te kopen zolang die nog op voorraad is, de oude SMC uitvoering ervan die nog te flashen valt. Dit advies blijft op dit moment zeker nog van kracht.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom nou altijd zo negatief?<BR>Als microsoft een nieuwe en betere windowz versie schrijft zeurt er toch ook niemand of ze het even gratis op het internet willen zetten?<BR>Ik zeg alleen maar: hulde aan die jongens. Precies op het moment dat de CI All-Cam uitgestorven is met een patch voor de humax komen is weer een boost voor de markt.<BR>Daar heeft iedereen zijn voordeel aan. Handel en consument. De handel kan de 5400 blijven verkopen voor de Premiere-World liefhebber, en de consument hoeft geen ranzige bedragen voor de CI All-Cam meer te betalen.<BR>Ik ga mijn 5400 zeker dinsdag up-laten-daten!<BR>Ik heb vandaag bij ****** met TeeBee gesproken over het Humax 2000 project en hij garandeerde mijn dat er ook nog leuke public software (gratis dus) voor de 5400 en 5100 aan zit te komen. Er komt een all-in-1 programma met daarin de nieuwe HumBox editor die nog beter en sneller wordt en firmware up- en download tool en een MCE MP3 grabber die met de humax en een soundblaster live werkt. Dit programma zal volgens TeeBee ook de song title en artist mp3-tags automatisch schrijven.<BR>Goed nieuws dus! <BR>Voor de volgende die hier zijn wijselijke mening over wil geven raadt ik aan daar eerst even rustig over na te denken. <BR>Je zou de members van het Humax 2000 team daarmee wel eens flink op hun tenen kunnen trappen. <P>------------------<BR><p>[This message has been edited by ***ongewenste_link*** (edited 07 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...