Ga naar inhoud


Humax-Cam gepatched??????????


Gast

Aanbevolen berichten

Ik las op het SatfunBoard dat de CAM gepatched zou zijn, wat is hier van waar?<P>Frenzel<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 06 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Inderdaad is de interne Irdeto Cam van de Humax 5400 IRC gepatched naar een Irdeto All Cam. In Duitsland claimt een zaak deze patch al te verkopen in Nederland schijnt het mogelijk te zijn bij een bedrijf in Uden.<P>Overigens laat bovenstaande geen vrijbrief voor een ieder zijn om namen van bedrijven in deze topic te zetten. Het belangrijkste is dat er nu dus een patch is en dat hij werkt.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het belangrijkste lijkt me in de tijd dat Irdeto CI's onbetaalbaar worden (de oude dan) dat er een patch is dacht je ook niet. Is een verrijking voor de Humax en je kunt hem nu gaan zien als een volwaardige allround ontvanger. Ik weet overigens nog helemaal niet hoe hij technisch werkt. Misschien moet er wel iets hardwarematig veranderd worden en dat je dan de update's public zelf kan inladen net als met de andere loader inbrengen bij een Nokia? Deze hele materie is allemaal nog te vers om details ervan te weten. Zodra die bekend zijn zullen ze hier staan maar ik vond in ieder geval dat jullie het zo snel mogelijk moesten weten.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Uden gebeld!!<BR>Kost F 150,- en dan verdwijnt de patch als jezelf nieuwe versies inlaad.<BR>Zei zeggen dat zei dan updates gaan verzorgen zodat je ontvanger toch up to date blijft.<BR>Is dat trouwens niet die zaak waar TeeBee gaat werken.Gaat trouwens ******* heten of zo iets en NEE ik heb geen binding met die TENT.<P>Groeten Toon.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind als de patch verkocht word, zou hij ook in de tuner moeten kunnen blijven bij een evt. softupdate, anders vind ik Fl. 150,- te duur. En dat omdat er wat mij betreft nog best een keer een betere soft versie mag komen.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik denk dat software die zei aangepast op internet zetten ook gelul in want dat zou inhouden dat daar denk ik die patch inzit.<BR>Want ik neem aan dat die humaxsoftware in dezelfde filegrote erin moet.<BR>Maar ja ik heb er niet zoveel verstand van.<BR>En F 150,- vind ik van de ene kant niet duur.Maar ik vind het lullig dat de handel er rijk van word en vaak niet de schrijvers van die software. Denk aan DVB en Uli.<BR>Maar ja je bent vrij om het wel of niet te doen en ik doe het gewoon wel denk ik.<P>Groeten Toon.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom denk je dat 'ie gestopt is op het board! Omdat volgens mij de CAM-patch al reeds een tijdje bestaat. Hij heeft altijd gezegd dat er voorlopig geen patch kwam. Deze week is het in Duitsland uitgelekt en hij heeft daarop het Board direkt gereageerd met een prijsstelling op het Board, gewoon een commerciele ......!<BR>Frens<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga hier niemand zitten verdedigen heb ik ook helemaal geen zin in maar er is door dit bepaald persoon gezegd dat hij tegen hoge geldbedragen vragen is voor dingen die gewoon public op het net te vinden zijn.<P>Overigens begrijp ik het hele probleem niet echt hoor. Bij de Nokia kan je bij vele satzaken ook je Nederlandse Cam naar een ALL CAM laten patchen. Dat kostte in het begin ook een aardige stuiver. Niemand klaagde daarover en nu begint ineens ieder te klagen. Natuurlijk voor niets is leuker en wie geduld heeft en kan afwachten heeft misschien wel kans dat het ooit ergens op een site komt maar voor de mensen die nu op het punt stonden om een dure oude Irdeto CI te kopen om naar Pr******e te kijken lijkt me dit toch een voordeligere en plezierigere oplossing.<P>En voor de rest moet je maar denken. Je hoeft het niet te doen...je kan het laten doen als je hetzelf wilt.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaaal mee eens als je voorop wilt lopen moet je ook de kosten helpen dragen vergeet niet dat iemand er een hele poos mee bezig is geweest en als je dan 150,- vraagt vind ik dat vergeleken met een losse allcam 319,- niet echt duur !!!!!!<BR>suc6 met de hobby<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, 150 gulden is niet echt veel, maar het gaat om het principe toch?<BR>Eerst bij hoog en bij laag zweren bij 'satellite 4 all', en dan geld beginnen vragen... Dat is pas hypocriet. Als er vanaf het begin zou gezegd zijn dat het om het geld draaide, ok, dan zou ik er absoluut geen moeite mee hebben.<BR>Zo zie je maar dat alles in onze maatschappij uiteindelijk TOCH om geld draait, al dan niet verborgen achter een laagje opsmuk...<BR>Beetje off-topic maar misschien toch waar?<P>Wimpie<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie zegt overigens dat die een patch is van TB? Daar gaan jullie allemaal gelijk vanuit. Misschien is het wel een patch van de groep Italianen of de groep Duitsere die er ook mee bezig waren. Ik weet het niet gewoon weg omdat ik de patch zelf ook nog niet heb en dat bewijs dan ook maar gelijk het ongelijk van Frens want was de patch inderdaad van TB geweest en was hij al langer bekend kan ik je verzekeren dat ik hem al in mijn Humax had zitten en dat is dus niet het geval. <P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus laten we gewoon even afwachten en niet de hele tijd TB afzeiken want hij heeft toch veel betekent voor deze site.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's & Feeds

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Satwatcher: ik heb nooit beweert dat die Patch van TEEBEE kwam!<P>STEL: Als die patch niet van TB is dan vind ik dat ronduit HUFTERIG en SCHANDALIG om als medewerker van een sat-zaak, er 150,- voor te vragen!!!!!<P>Frens<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by FrenskeB (edited 07 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...