Ga naar inhoud


Humax-Cam gepatched??????????


Gast

Aanbevolen berichten

Langs deze weg een dikke proficiat aan de medewerkers van deze patch, en dat hier een bijdrage voor wordt gevraagd, so what? Leuk dat het kan !! smile.gifsmile.gifsmile.gif<P>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kan ik met die patch met EEN kaart premiere en C+ kijken ???<P>Dus kan ik bijv met een ACS 1.2 0-kaart premiere en C+ kijken zonder een kaart te wisselen ???<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou toch illegaal zijn? laugh.gif<BR>Als je de Duitse forums leest zie je dat daar wat meer uitleg wordt gegeven.<BR>Ik denk dat jullie TeeBee al hebben weggejaagd met alle negatieve opmerkingen.<BR>Op de Duitse forums wordt al iets anders gereageerd blush.gif well done!<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net op het duitse bord gelezen. Daaruit maak ik op dat je Premiere alleen op een C-kaart kunt kijken. En dat dan de andere providers niet werken.<BR>Dus met die patch moet ik iedere keer van kaart wisselen als ik tussen premiere en C+ wissel.<BR>Hmmm dan wacht ik liever nog even tot het Humax2000 team de patch verder ontwikkeld heeft totdat het een "echte" 4.6 SE is. En zodat ik in mijn luie stoel kan blijven zitten.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

TeeBee<BR>werkt deze patch ook voor de ORF kanalen<BR>of heb je daar weer een andere patch voor nodig???<BR>Groetjes<BR>Ruud.<BR>PS als deze posting twee keer erin staat dan mijn exuus voor de server ik kon nml mijn reply niet zo gauw vinden...<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb overigens begrepen dat via de patch de interne Cam een 4.6 SE Allcam wordt en dus zouden daar alle kaarten op moeten werken.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies volkomen mee eens Ben, en ik denk dat dit stukje software het begin is van de nieuwe soft voor de Humax, er zit veel werk in en wie weet wat er nog komt, alleen voor de echt zuinige nederlander is 150 gulden veel om alleen PW te kijken maar je hebt inderdaad de keuze om het ook niet te doen dus who cares<P>bob<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie net voor't eerst al deze topics, en erger me vooral aan weer die typische Nederlandse zuinigheid. Komt er een geweldige doorbraak op dit gebied, zeuren ze over de prijs. Ala er nou misbruik van de situatie was gemaakt, maar deze prijs is gewoon heel redelijk. Blijkbaar weten deze mensen niet wat er netto aan over blijft. <BR>En dat TB voor een goeie baan kiest, kun je toch helemaal niet verkeerd vinden. Ik vind trouwens dat er onderscheid op deze site gemaakt moet worden in commercieel en heel nuttig voor alle lezers. Neem dit voorbeeld en bv het verkrijgen van nog enkele CI's. Door dit niet te melden ; schaadt je de lezers meer dan dat je hun helpt. En bij de zaak in Uden waar de patch te krijgen is, wordt ook veel tijd gestoken in het helpen van onze hobbyisten. Vrije tijd bedoel ik dan.Van mij proficiat en alle zegen....<BR>En,.. je hoeft het niet te laten doen, toch?? <P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan de prijsstelling best begrijpen van het Humax2000 project. Alleen jammer dat de Irdetopatch nauwelijks nog interessant is.. Alleen om naar PW te kunnen kijken die binnenkort in Seca overgaat. Heb puur voor deze extra's een Seca doosje staan..<P>AstonCrypt module 1.03 werkt maar zo...zo... Voor het echte (niet vastlopende) werk dan maar gewoon een Strong kopen....<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Mimisiku:<BR><B>Kan de prijsstelling best begrijpen van het Humax2000 project. Alleen jammer dat de Irdetopatch nauwelijks nog interessant is.. Alleen om naar PW te kunnen kijken die binnenkort in Seca overgaat. Heb puur voor deze extra's een Seca doosje staan..<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P>En waar haal je die informatie vandaan?<BR>Ik heb nergens gehoord of gelezen dat PW in seca gaat coderen. rolleyes.gif<BR><P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mimisiku, de kans dat premiere binnenkort in seca gaat uitzenden is net zo groot als het nederlandse pakket binnenkort terug in luxcrypt, hou toch op. laugh.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat Pw nu ook in seca uitzenden of niet?<P>Er zijn Bepaalde Keylists die plaats reserveren voor Pw en waar de Ident al bekent is, maar de key's nog niet.<BR>zie T*n*S<P>Als ze gaan uitzenden dan spijtig voor TeeBee<BR>,maar dan zal zijn patch niet echt verkopen.<BR>Ook al is die 150 gulden niet veel.<P>En als ze in Irdeto blijven dan koop ik gewoon die patch indien ik maar die settings en/of software maar regelmatig kan updaten.<P>Zover is het echter nog niet, ik bezit nog steeds maar een D-box all-cam in irdeto.<BR>Is het eigenlijk de moeite om over te stappen naar Humax of kan ik beter een Nokia 9600 kopen met Ci ? De Humax heb ik al zien werken maar de 9600 geen flauw idee.<BR>Welke is op het moment het beste voor Irdeto (PW) en seca samen? <BR> <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, er is volgens mij meer kans dat Premiere toch gewoon in Betacrypt doorgaat. Heeft ze te veel geld gekost. Misschien later nog eens naar Irdeto2 maar ook daarover lopen alleen mensen te gokken.<P>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...