Ga naar inhoud


interne cam


Gast

Aanbevolen berichten

Interne cam<BR>heeft goldwafer geprogrameerd<BR>in irdeto v1.2<BR>land nederland<BR>smartcard is accepted.<BR>humax 5400<BR>kanaal 1 tot met 11 werkt<BR>land germany<BR>kanaal 1 tot met 11 werkt<BR>maar de duitse werken niet<BR>heeft iemand hier een oplossing hiervoor?<P><P>------------------<BR>JANNEMAN

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de Humax 5400.<BR>geen patch cam<BR>smartcard is accepted.<BR>De interne cam c+ werkt maar pw world werkt niet.<BR>En externe cam 4.6 werkt wel dus dat zit in de eprom.<BR>niet alle zenders werken van pw dat zit in (keys)<BR>Wie weet wat informatie.<BR>Ik wil jullie ook wel de files toe sturen.<BR>via email<BR>En dan hoor ik graag van jullie wat ik verkeerd heb gedaan.<BR>Maar als jullie het niet geloven deze bin file werkt met de interne en externe cam.<BR>Graag meer hulp want met zn alleen komen we er altijd wel uit.<p>[This message has been edited by janneman (edited 23 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Janneman,<BR>als jij met "Interne Cam", de Embedded Irdeto bedoelt dan kun je ook geen "Duitsers"<BR>(wanneer je "Premiere" daar mee bedoelt) ontvangen met de Humax 5400. Er is nu wel "een patch gaande" waarna de Humax dat wel zou kunnen, lees ander Hot-topic op dit moment.<BR>Met een gepatchte Irdeto C.I. gaat 't ook, maar die zijn duur geworden de laatste tijd.<P>Ik zou effe geduld hebben als ik jou was en de eerste reacties op de "Humax patch" afwachten.<P>vr.gr. Charel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...