Ga naar inhoud


Werkt perfect die patch Thanks TEE BEE


Gast

Aanbevolen berichten

voor diegene die nog wantrouwend zijn om hem te laten patchen geen zorgen want bij werkt hij perfect dus met zijn alle naar Tee Bee en niet zeuren over die 150,- ik heb nu tenminste irdeto en seca(aston) en Viacces in mijn hummy draaien. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb inmiddels ook mijn Humax laten patchen en na het eerste gebruik ervan kan je inderdaad concluderen dat de patch een zeer goede verrijking is van de Humax. De interne CAM werkt veel sneller dan voor de patch en heeft totaal geen problemen met het decoderen van de Pr*****e kanalen. Voor diegene die echt wantrouwend waren of zijn om te laten doen.....het werkt echt en de Hummie werkt na de patch nog even lekker, zo niet lekkerder dan ervoor. Ik heb overigens zo eens alle dingen mogen aanhoren wat in de toekomst allemaal mogelijk zou zijn na het eenmalig laten inbrengen van de patch en het gaat dan nog een heel plezierige tijd worden met de Hummie....<P>Hulde aan het Humax2000 team.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Satwatcher,<P>heb zelf al 'n gepatchte Irdeto CI, draait goed behalve dan die rode balk na het zappen tussen Premiere zenders (codeert te langzaam, denk ik, bij gebruik van een Duitse c-kaart), is dat dan met die gepatchte Embedded Irdeto dan ook verleden tijd? <BR>Zou het zich alleen al kunnen lonen om die 150 gulden te investeren met name "wat in de toekomst allemaal mogelijk zou zijn" betreft ?<P>Groetjes Charel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Charel,<P>Inderdaad is die vervelende rode balk die je bij de CI kreeg verleden tijd bij de patch van de interne cam. Ik denk zeker dat het zich zal lonen. Maar dat is een persoonlijke afweging. Als je zelf meer informatie over specifieke dingen welke jij wilt weten wil hebben is het misschien raadzaam om eens contact op te nemen met het bedrijf welke deze patch aanbiedt.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Heb ook die patch laten laden werkt inderdaad goed en is die F 150,- waard.<BR>Maar welke file werkt nu het beste met deze embedded cam ik krijg namelijk PW/cinedom niet aan de praat.<BR>Werkende file mag ook gemailed worden hoor!<BR>Of een suggestie.<P>Groeten Toon.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de cinedom's te laten werken moet je van je kaart een duitse maken dan werken de cinedomes wel ik vindt het mooie van de patch dat ie nu wel op de cinedomes werkt in mijn all cam 4.6 se kreeg ik deze alleen aan de gang met een orginele kaart let erop als je een duitse kaart maakt dat je de decoder uitzet en weer aan om hem van type kaart te wisselen de files staan er wel tussen in de download sectie irdeto <P><BR>Greetz Lorisdam<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lorisdam,<P>Voor alle duidelijkheid!!<BR>Ik heb het over een goldwafercard,alles werkt behalve premeire world.<BR>Of bedoel jij dat alleen p/w op een orginele duitse of nederlandse werkt!!<BR>Anders noem even het filetje bij naam.<BR>Ik heb trouwens alle file's getest met wisselende successen maar op geen 1 file p/w<P>Groeten Toon.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg met de gold ook geen beeld. Kun je trouwens op een gold kaart ook verschil maken tussen een ned en ger "kaart"<BR>Met een duitse 1.2 kaart werkt alles perfect en we zijn eindelijk van die storende rode balk af.<P>------------------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier Ceebee uit Enschede de patch werkt perfecto hier met de juiste codes die 150,- piek is dik verdiend RE is een hele grote klus voor een hele boel mensen niet voor te stellen.<P>Groetjes,<BR>Cb[PC]<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...