Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

IrdetoPic Files voor Premiere World voor de Embedded patched Cam staan nu in de downloadzone van Irdeto.<P>Cu,<P>John<P><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

Klasse. Ik ga het meteen proberen<P><P>------------------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Geplaatst:

Vrienden ze werken perfect.<BR>Klasse<BR><P>------------------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Geplaatst:

Hallo,<BR>misschien stel ik nu een domme vraag ?<BR>Draaien deze files ook in 'n gepatchte Irdeto C.I. van de Humax.<BR>Ben al heel lang op zoek naar de juiste files met name wat betreft de "Cinedoms",<BR>heb er al tig geprobeerd, maar geen die goed werkten!<BR>Kijk nu nog steeds met m'n duitse 1.2 kaart, maar "die rode balk" bij de normale premieres begint me te vervelen!<P>vr.gr. Charel.<BR>

Geplaatst:

Hallo,<BR>krijg ik hier nu van niemand 'n antwoord op,<BR>speelt de commercie hier 'n rol of is mijn vraag echt zo dom ???<P>gr. charel.

Geplaatst:

hallo Charls lees eens goed wat er staat lijk me dat eigelijk niemand hier over heen kan lezen (ja voor de gepatch... cam)<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Charel de codes zijn voor de gepatchte humax files<P><BR>Groeten,<BR>Cb[PC]<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ja charel voor de gepatchte cam en nog gekker ze werken ook nog premeire/ppv het hele pakket.<P>groeten<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Jongens bedankt voor de antwoorden !<P>Dat ze in de gepatchte Humax draaiden in de Embedded Irdeto was me al duidelijk voor ik de vraag stelde.<BR>Maar mijn vraag was:<BR>Draaien ze ook in de IRDETO SE 4.60 COMMON INTERFACE van de Humax ???<BR>Omdat niemand deze vraag met NEE heeft beantwoord, vandaar dit reply.<P>gr. charel.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.