Ga naar inhoud


Patch Humax en commersie


Gast

Aanbevolen berichten

Allereerst Humax2000 team gefeliciteerd.<P>Zolang ze alles digitaal houden hebben we een leuke hobby smile.gifDe passie voor de hobby van de één gaat verder dan die van een ander. Laat ik zeggen dat ik met de hobby in de middenmoot zit.<P>Diegene die de patch hebben draaien of anders iemand van het Humax2000 team: Ik heb de volgende vragen.<P>Waarom maar 1 punt waar je die patch kan laten uploaden?<BR>Die mensen willen wat verdienen maar ik geef het leiver aan de makers. Hopelijk komt er dan nogmeer goeds uit voor gebruikers van het sat4all board.<BR>Als het puur software is waarom moet ik dan naar drunen?? Voor mij ruim 1 uur rijden en dan de benzine. Dan betaal ik liever fl. 150,- zo dan dat ik in de auto stap en dat eind ga rijden. De aanschaf van een IR*** all cam wordt dan zelfs intressanter.<BR>Kan je de Humax ook opsturen??<BR>Komt er een steunpunt omgeving Rotterdam?<BR>Waarom heeft HUMAX zelf niet die cam naar 4.6SE gemaakt?<P>Nou zoals Barry Huges zou zeggen:"vooral zo doorgaan"<P>Bbrrrr Iceman<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...