Ga naar inhoud


Programmagids in Humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Wie kan mij vertellen waarom de programmagids in mijn Strong 8000 wel werkt maar in de Humax 5400 slechts voor 1 programma vooruit.<BR>Is hier wat aan te doen??<P>Thnxs anyway,<P>Bbrrr Iceman<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat komt omdat je Strong een Seca MediaHighway (lees canal+ goedgekeurde) machine is met al z'n beperkingen maar met een uitgebreidere EPG voor de Nederlandse zenders.<P>Je Humax ondersteund deze EPG niet, dus zal je het moeten doen met enkel now/next EPG op de Nederlandse zenders en alle andere C+ zenders echter kijk je naar de duitse zenders heb je wel een volledige EPG<P>Ik hoop dat ik enige duidelijkheid heb gebracht. smile.gif<P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee daar is geen oplossing voor betreffende de Humax. Het ondersteunt, gelukkig, de mediaguard techniek niet en een van de weinige nadelen hiervan is dat je inderdaad de leuk uitziende C+ programmagids dient te missen. Maar als je denk aan alle voordelen van de vrije CI ontvangers dan pak je heel snel en met een blij gezicht een televisiegids erbij (zonder de naam te noemen).<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...