Ga naar inhoud


Post deleted by Toxic[Q]


Gast

Aanbevolen berichten

Beste TB dir is de de grootste reclame wat je nu maakt je verwijz de mensen nu naar site's en naar vakbladeren waar advertenties in staan van de zaak waar je werkt.<BR>En er is maar een SAT zaak in UDEN NU WEET iedereen waar ze moeten zijn.<BR>Ik vind dit nu een pure comersele gedoe wat je doet,als je belang hebt bij de verkoop van de patch beantwoord dan de mail's.<BR>Terslote wordt er voor de patch betaald dan kun er ook een beetje werk voor doen.<BR>Of is dit een makelijke manier om reclame te maken.<BR>het moet nu maar een keer afgelopen zijn dat je alleen nog over de patch van je hebt als hier op deze site bent als je reclame maakt voor de Zaak waar je werkt doe dat ergens anders.<BR>Of verdien je er nog niet genoeg mee of wil de baas van je ernog meer aan verdienen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mr Hotbird voor de tweede keer vandaag. Deze "reclame" is door mij toegestaan met de uitzondering van het noemen van namen van de zaken. Het gaat hier om een gedegen opwaardering van de Humax. Het maakt mij niet uit wie dan hem gemaakt heeft of waar je hem zou kunnen kopen. Het belangrijkste is dat het voor vele Humax bezitters van een groot belang is dat er nu op meerdere punten deze Humax patch te koop is en dat er een voor ieder eenzelfde prijs geldt.<P>Ik verzoek jou en anderen dan ook vriendelijk te stoppen met het posten van dit soort berichten betreffende reclame en de Humax patch. Op dit board wil ik een hele grote vrijheid bewerkstelligen voor de gebruikers maar aan sommige dingen valt niet te tornen. Commercie op het board is uit den boze alleen voor sommige buitensporige gebeurtenissen welke van groot belang zijn voor bezitters van het board of bezitters van bepaalde veel gebruikte hardware zullen uitzonderingen worden gemaakt. En dit is voor mij een van deze uitzonderingen. Daar kan je het oneens mee zijn. Heb ik alle respect voor maar zoals gezegd het zijn een van de weinige dingen waaraan niet aan te tornen valt. Geldt overigens niet alleen op dit moment voor de Humax patch maar ook voor de CI update welke SchumiNL onder andere heeft gemaakt.<P><P>------------------<BR>Met vriendelijke groet,<P>SatWatcher, SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

RECLAME OF NIET IK BEN ERG BLIJ MET ACTIES VAN DEZE SCHEPPER HET INTRESEERT MIJ HELEMAAL NIETS AL MAAKT HIJ EEN BULETINBOARD OP HET NET MET RECLAME VOOR ZIJN KOSTBARE UURTJES OM ZOIETS VOORELKAAR TE KRIJGEN.<BR>NOGMAALS IK BEN BLIJ MET MENSEN ALS TEEBEE DIE ER STEEDS MAAR WEER VOOR ZORGEN DAT HET WEER WERKT!! AL MOET IK HEM SPONSEREN DOOR EVT RECLAME OP MIJN HOMEPAGE TE ZETTEN DAN DOE IK DAT ZODAT DEZE MENSEN DE KANS KRIJGEN OM DOOR TE GAAN. LETOP DIT ZAL ZEKER NIET DE LAATSTE KEER ZIJN DAT WE HEM HARD NODIG HEBBEN NIET ZEUREN GEWOON GAAN NAAR UDEN EN DE KOFFIE IS DAAR GEWOON GRATIS HOOR.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onder Welke naam staat die satzaak in Uden p de goude gids HIJ VIND NIETS....*** ******* NIETS....<BR>En aangezien ik in Enschede woon zou ik ook graag het adres willen weten in Duitsland waar TeeBee het over heeft<BR>Als dat niet mag email me dan......<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de goede orde. Deze discussie is ook al bezig in het nieuws en info forum. Daarom sluit ik hier deze topic om niet twee door elkaar heen lopende discussies te krijgen waar iedereen herzelfde dubbel gaat posten.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...