Ga naar inhoud


Humax dood zonder antenne?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb iets meegemaakt wat ik nog niet eerder heb gezien, misschien hebben anderen ooit hetzelfde gezien, of helpt het anderen.<P>Ik verkoop een humax IRCI5400 met Aston 1.03 cam. Ik heb hem zoals gewoonlijk getest, seca kaart er in en gaan met die spreekwoordelijke banaan.<P>Klant neemt het ding mee en belt in paniek op, dat de unit helemaal niets doet: herkent zelfs de module niet als die erin wordt verwijderd en weer ingestoken. Bij retourontvangst is er inderdaad niets meer mee te doen, kanalen schakelen, module wordt niet geaccepteerd en ook het uppen van een nieuwe loader werkt gewoon niet, computer wil niet tegen humax praten.<P>Klant neemt nieuwe machine mee en... heeft hetzelfde probleem!<P>Grap is dat de 'oude' machine bij mijn leverancier ineens weer 100% in orde was!<P>Het blijkt nu, dat als er geen antenne aan de humax hangt, of er geen irdeto kaart in zit, de machine op tilt gaat?<P>Ik heb het nog niet kunnen repliceren, maar weet iemand waar de truc zit?<P>al vast bedankt voor de reactie.<P>------------------<BR>Live Long and Prosper

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...